Meme reddi laneti

Tam 1 haftadır meme reddi var bebeğimde 3 ay 5 günlük 2 gündür tutuyodu 5 dakika emiyodu bugün yine tutmuyo biberon kullanmıyoruz geri döner mi çok yoruldum geçen ayda olmuştu düzelmişti benim kucağımda hep huzursuz ağrıma gidiyo resmen sürekli ağlıyorum

Merhabalar benim bebeğim de ara ara böyle yapıyordu. Sizi anlıyorum insan çok üzülüyor. Bende hiç biberon vermemiştim yine de olmuştu. Geçici bir süreç en azından bizde öyle oldu. Şuan 12. 5aylığız.Belki o sırada gazı oluyordur, ya da emmek istemiyordur

İnşallah tez vakitte atlatırsınız bu süreci :palms_up_together:

Teşekkür ederim inşallah :pleading_face::pleading_face:

Bir doktor videosunu izledim bebekler ilk 4 ay meme reddi olabiliyor Muş benim oğlumda ara ara reddettiği oldu dört aylık olana kadar sonra düzeldi ama hastalandığında yada dış zamanida olabiliyor düzelir merak etmeyin

Benim bebeğimde 7-8 aylarda meme reddi başladı . Birben bire memeyi bıraktı. Zorladım almadı ben de sagagim biberonle vereyim dedim biberonla da içmedi sütü. Mamayı içiyor sütü içmiyor. Şu an 14 aylık herşeyi içiyor süt aliyorm asla içmiyor.