Meme reddi

Merhaba sevgili anneler, 11 aylık kızım geçen hafta diş çıkarma döneminde ydi bayağı ateşlendi doktora götürdük hafif enfeksiyon ve antikor düşüklüğü var dedi haftaya tekrar çağırdı benim sıkıntım bu süreçte ne etmeyi istiyo ne yemeği emmeyi bıraktı desem yeridir bugün mesela öğlen 12 de uyku arasında verdim ki inanın uyanıksa asla kabul etmiyo şuan saat 8 e gelmek üzere hâlâ istemiyo ne yapacağımı şaşırdım ne olur bana bir akıl verin bu durumu yaşayan veya bilgisi olan kim varsa

Merhaba. Tetagil toz kullandım ben de emmeden önce rahatlatıyor dişleri. Gündüz de bol bol sulu soğuk diş kaşıyıcı verdim. Dişleri ağrıyor o yüzden ne yemek ne de emmek istiyorlar. Siz çok da zorlamayın inşallah çıkınca düzelir zamanla.

Çıkardı dişini rahatladı ama meme reddi son safhada devam ediyor çok üzülüyorum tamamen bırakacak diye ne yapsam da istemiyo

Biraz daha zaman ver bakalım annesi . Bırakırsa da yapacak bir şey yok zaten 1 yaşına gelmiş keşke olmasaydı ama kendini aşırı üzme, sen hâlâ her şeyiyle ilgilenen biricik annesisin. :smiling_face::cherry_blossom:

Ne kadar güzel bir yorum bu çok teşekkür ederim anneler gününüzü kutluyorum​:bouquet:

Sizin de kutlu olsun :smiling_face::heart:

Merhaba, oğlumla 9-10 aylıkken ilk diş çıkma döneminde meme reddi yaşadık. Üst dişler gelirken ara ara emdi ara ara reddetti. Alt dişler geldiğinde ise tamamen istemedi. Daha sonra bir süre sağarak anne sütü+ek gıda ile ilerledik. Tabi sağım ile 2 ay sonra falan sütüm iyicene azaldı derken tamamen bitti. Ben de çok üzüldüm erken bıraktı diye. Ama şöyle düşün güzel anne bu senin tercihin değil. Bebeğin diş çıkma döneminde ağrılarından dayanamayıp istemiyor. 11 ay kadar emmiş ne güzel​:folded_hands:. Sütü gelmeyip emziremeyen anneler de oluyor. Ek gıda alıyordur bebeğiniz. Siz yine o süreçte mastit olmamak adına ara ara sağıma devam edin. Yine gün içinde emzirmeyi de deneyin​:hugs:

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için çok üzülüyorum ama sanırım haklısınız hiç emmeyenleri yada daha küçükken bırakanları düşününce