Meme reddi

Merhaba anneler, size bir sorum olacak meme reddi yaşayan varmı? Oğlum 3 gündür akşam 6dan sonra aşırı huzursuz oluyor, memeyi almıyor çok ağlıyor, biberon da almıyor, uyku da uyumuyor 6 dan sonra hala uyutmaya çalışıyorum, ayağımda sallıyorum beşiğe koyunca uyanıyor ne yapsam olmadı, gündüz normal fakat 3 gündür gündüzleri ya 1 saat uyuyor ya yarım saat, daha 2 aylık üstelik, hasta gibide değil çok çaresizim yardıma ihtiyacım var :weary:

Meme reddi için ayakta sallardim ben hep aynayi gosterirdim bizimde 2 aylıkken akşam 6 da çok ağlardı öyle devam etti bı ara gaz dedik masaj yaptık zorla meme ya da mama ağlıyordu yinede uyutmaya calisyorduk burnu tıkalı olabilir mi peki bebeğinizin burnunu temizliyor musunuz

Evet her emzirme öncesi burun temizliği birde buhar veriyorum, çünkü bebeğim 6 gün önce yoğun bakımdan çıktı, 8 gün kaldı bronşiolit olmuştu, hırıltısı geçene kadar aspirasyon ve buhar yapmam gerekiyormuş, ama 3 gündür aşırı huy değiştirdi anlamadım, o ağlıyor ben ağlıyorum

Ay kıyamam ben ona ya çok geçmiş olsun yani hasta değilse seni emmedigi için aç kalıyor ve uyumuyor öyleyse dedgm gbi ayağa kalkın meme teklif edin oda oda gezin TV açın elbet vardır ağrısı gazı olblr masaj yapın bol bol duş aldırın

Çok teşekkür ederim, deneyeceğim dediklerinizi, inşallah işe yarar :cry:

İnsalah canm merak etme hepsi geçiyor o günler geride kalıyor şu an tam olarak sorunu bulmaya ve çözüm üretmeye çalışmalısın :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom:

Biliyorum geçecek ama ilk bebeğimde hiç böyle şeyler yaşamadığım için çok boşluğa düştüm, günden güne yıpranıyor gibiyim, derdim bakamamak değil kendimden geçtim yeterki iyi olsun karnı doysun diye uğraşıyorum ama çoğu zaman çaresiz kalıyorum, ona çare olamıyorum diye bu ağlayışlarım aslında

Her bebek farklı maalesef huyu suyu gelişimi meme reddi ile ilgili aklıma gelenler bunlar ben çok ayakta gezdm çok meme reddi yasadk hemde nasıl ama çok direndim yksa şu an emzirmiyor olurdum

Doğru söylüyosun her bebek farklı, göz açıp kapayıncaya kadar geçse şu günlerimiz, bazen hiç geçmeyecek gibi hissediyorum

Gecicek hiç merak etme bebisine odaklan yeter

Çok teşekkür ederim :pray::cherry_blossom:

Süt yeterli gelmediğinde de bebek emmek istemiyor veya tazyikli gelirse de kızıp emmiyor ben kızımda yaşıyorum bu durumları sağınca anlıyorum neden emmediğini

Yani öğleden sonra uyumadığı için sık sık emmek istiyor, hatta memede uyumak istiyor
birde sürekli kucakta olmak istiyor, su içmeyi unutuveriyorum ağlamasın diye hep kucağımda, sütüm de azalıyor haliyle, ona koşturacam diye yemek bile zor yiyorum, muhtemelen bundan dolayı

Bizimkide 2 ay 15 günlük son zamanlar bizimkide öyle memeyi emerken çok huzursuz gazı vardır diye masaj yapıyorum burnunu temizliyorum gene de başta alırken zor alıyor sonra emiyor bazen ayakta emziriyorum

Geçmiş olsun bu arada

Bide iki ay başında bir hafta boyunca bizimzs uykuda sorun yaşadık iki hafta sürdü galiba atak haftası sizinde

Yani atak haftası gibi geliyor bana da, ama nasıl hesaplicam bilmiyorum çünkü 40 hafta üzerinden hesaplanıyormuş benim bebeğim 35 buçuk haftalık doğdu

Çok teşekkürler :pray:

Hm benimkide ,37+5 de doğdu yanj 38 bizimde iki hafta geriden oluyor heralde tamda bikmiyorum