Merhaba kızım 3 aylik doğduğundan beri silikon ucla emziriyordum birakmayi denedik birakmamisti şimdi geçen hafta kendisi istemedi silikon ucu taktigimda öğürüyor normal emiyordu 2 gündür de hiç emmek istemiyor memeden itiyor kendini ağlıyor biberon vermek istemiyorum cok acikinca bile 1 2 sefer cekip birakiyor tekrar ağlamaya başlıyor bunu yaşayan oldumu tekrar nasil alistirabilirim emmeye
3 ay 18 günlüğüz bizde bende yaşadım 2 ay silikon uçla emdi. Sonra ağız damak yapısı büyüdü diye silikon uçsuz verdim 2 hafta emdik bu 4. Ay atakları ile emmiyor bazen memeyi istemiyor bazen silikon uçla verdim istemediğinde yalan olmasın daha yeni ikisini de almadı bas bas bağırdı biberonla süt verdim artık . Ne kolayıma geliyorsa onu yapıyorum yoksa meme tutsun diye onu koltuğa koydum ters durdum emsin diye öne döndüm yine olmadı kucağımda hareket halinde yürürken emzirdim olmadı
Biraz akılları tutuyor gibi sabır sınıyor
ben meme tutmazsa uç. Ucu da tutmazsa biberon veriyorum . 2 saattir tutsun diye uğraştım tutmadı
Bende aynı durumu 3 aylıkken yaşadım istemediğinde zorlamadım ama sık sık teklif ettim birde emme şeklini değiştirdim standart kucağımda emiyordu yatağa uzatıp ben üzerine doğru eğildim yürürken emzirmeye çalıştım birde ilk doğduklarında genelde hastanede gösterirler koltuk altınızdan doğru tutup emzirme şeklini o şekilde denedim. Bebekler aynı pozisyonda emmektende sıkılıyormuş siz de deneyin isterseniz