Merhaba kızlar.Bebeğim 2 ay 8 günlük.Meme terbiyem henüz olmadı kaçıncı ayda oluyor? Geceleri ve sabah erken saatlerde daha çok süt oluyor göğsümde sizlerin tamamen ne zaman yumuşak oldu süt üretimim fazla bu ne zamana düzene girer
3.ayda olmuştu benimki
Maşallah daha ne istiyorsunuz sağın dolaba atın anne sütü kadar değerli bir şey yok. Benim 2 ay yeni bitmişti öyle oldu erken olmuştu galiba normalde z3 4 ay demişti bazı arkadaşlar hatta ben korkmuştum sütüm kesildi diye
Fazla olduğu için sağmam yasak beyin ikiz bebek olarak algılıyormuş ondan dolayı daha fazla üretim sağlıyormuş o zamanda doluluğundan insan uyuyamıyor bir şey yapamıyorsun ondan sormak istedim
Merhaba nasıl anlamıştınız terbiyelendiğini acaba
Göğsün ilk aylarda çok dolu dolu olur patlayacakmış gibi ama meme terbiyesi olduğu zaman yumuşak olur sanki süt yok dersin ama bebeğin ihtiyacı kadar süt üretir artır
Yaa benim sütüm azaldı sandım 3.aydan 4.aya bebeğim 500 gram aldı göğüslerim falan sertleşmiyordu sürekli sütüm azaldi çocuk sç diye evin içinde geziniyordum doktora gidince de yarım kilo aldığını öğrendim eve geldim feryat figan ağladım hiç unutmam o günü![]()
kendimi yetersiz hissetmiştim göğüslerim dolu değil diye ama halbuki süt terbiyesi olmuş o gündürde yumuşak 6.aydayız .
Evet benim öyle özellikle geceleri daha dolu oluyor gündüz biraz daha düzene girdi ama geceleri sıkıntı