Meme ucu ağrısı

Merhaba canım anneler benim bebeğim 6 aylık ve tek göğüsümün ucu emzirirken ağrıyor ve yara vs hiç bir şey yok.Ama gebelik öncesinde göğüslerimde nodüller vardı bunlardan kaynaklımıdır diye düşündüm benim gibi yaşayan var mı nodül olmadan da ve normal midir fikriniz var mı doktora gitmeye korkuyorum açıkçası

Merhaba canim benim iki gogusdede kistler var 6 ayda bi kontrolum oluyo . Gogus ucu agrisi bendede oldu ama ben mastit oldugumda oldu sonra gecdi herhangi bi akinti kenarlarda sislik dokuntu falan oluyomu bunlara dikkat et birde 6 aydirmi boyle yenimi oldu

Canım hiç bir şey yok meme ucumda henüz yeni oldu mastit olduğunu düşünmedim şişlik akıntı vs olmadığı için ama emerken şiddetli şekilde acı veriyor ve sağ göğüs vermeyi hiç istemiyorum bazen çok acı verdiği için (emerken acı veriyor sadece)

Mastitde akinti olmuyo canim kistle falan alakali bisey olabilir diye akintiyi sordum gogus ucunda yanma aci gogusde kizariklik olur dokununca alev alev yanar bedenende sende ates usume yapar sık sık emzirmeye calis mastit de olabilir .

Yanma veya kızarıklık yok ama aklıma nodüller geliyor ve hastaneye gitmeye korkuyorum çünkü her gittiğimde olumsuz çok şey duydum nodüllerimde :pensive_face::pleading_face: ne yapacağım konusunda da çaresizim ve elimden geldiğince emziriyorum.Desteğin için çok teşekkür ederim :hugs::cherry_blossom:

Canim ihmale gelmez bak gogus Allah korusun keske vah tuh dememek icin sen bi git kucuk yavrun var ihmal etme. Gogus oyle biseyki bi anda kotu bisey cikabilir bunu doktorum demisdi bana :purple_heart:

Teşekkür ederim canım en kosa zamanda gidip buradan gelişmeyi de bildiririm​:hugs:bende korkuyorum açıkçası inşallah kötü bir şey yoktur

Doktora gittim ve her hangi bir sorun olmadığını söyledi sadece bebeğimin daha iyiemmesini sağlarsam geçeceğini söyledi

Canım diş çıkarma döneminde nenesiyle sıkıyor menimkide çok kötü ağrıyor

Benim ağrılar biraz hafifledi ama tam anlamı ile geçti diyemem hâlâ ara ara ağrıyor ve ısırmaya başladı canım yanıyor bu defa da

Wvet ısırıyor ve canım daha çok yanıyor​:blush:ama bunlarda gelip geçeceği için çokta kızamıyorum

Tam olarak geçmedi ama geçer inşallah emzirmek çok keyifli bir şey tadını çıkarmak isterken canının yanması zor oluyor ama zamanla hafiflşyor

Aynı canım benimkinin dişi daha tam çıkmadı hala beyaz ama çıkmıyor 7 ay olduk

Çok çabuk çıkartmadı benim bebeğimde bekledi baya

Belimde sol göğsüm aynı şekilde emerken çok acıyor oldukça kahverengi bölümüyle ağzına verdim şimdilik biraz azaldı ağrısı sadece meme ucunu emzirirken daha çok acıyor

Benimkisi 2 ay olmasına rağmen henüz tam geçmiş değil çünkü şimdi de ısırdığı için yara ediyor uçlarını :grimacing:

Benimki çekişdirpyr yüz üsdü dönməyə çalışıyor əmərək resmen işgəncə veriyor bana yan yatırıb uzanarak amizdiriyorum domalıyor yüzüsdü dönüp emmek isdiyor anlamıyrumki

Kİsa süreli yaşadım bunu kendim yere uzandım sırtıma yastık alarak oturur şekilde kendisinin de kucağıma aldım o şekilde emdi biraz ama daha sonra kendisi bıraktı

İnşallah benimkide bırakacak yoksa koparacak yerinden yeminle :joy::joy: