Arkadaşlar 28 günlük bebeğim var. Meme ucu mantarım oluştu. İlk günlerden beri böyleyim. Meme ucum koparılmış gibi parçalanmış gibide. Silikon uç kullanıyorum acı çektiğim için. Bu durumda olan var mı krem vs ne kullandınız acil yardıma ihtiyscım var.
Meme ucu mantarin varsa doktor krem ilac bisey vermedimi. Bendede yara olmusdu gümüş kapak la.duzelei gumusun iyilestirme ozelligi oldugu icin hic cikarmadim gece gunduz kullandim sadece onu tavsye edebilirm
Pazartesi günü gidicrm doktora. Gümüş kapat var ama nemli bıraktığı için mantar oluşturuyor bu sefer. Garmastan krem var onu kullanıcsm şiödilik
Evet nemli birakiyo ama en azindan gece falan tak.
Benim de mantar değil ama yara oluşmuştu. Garmastan krem vermişti doktor ben de onu kullandım yani işe yaradı bende. Ama ben arkadaşımın tavsiyesiyle e vitamini kapsülleri de almıştım. Ona iğne batırıp sıkıp sürüyordum meme ucu ve çevresine. garmastan kremle birlikte sürdüm. 1 2 günde hemen fayda ediyordu. E vitaminini tek başına da sürebilirsiniz emzirmeden önce yıkamanıza gerek olmuyor ama garmastan krem sürdüğünüzde yıkamalısınız.