Memeden kesme

Kızlar daha önceki konuların altında soylemisimdir tek memeden emiyor bebeğim diye. Lohusaliğim pek iyi geçmesi bedenen ruhen iyi değildim bebeğimde sürekli sağ göğüsümu emdi diğer memeyi verdiğimde sürekli kusardi ağlardı istemezdi bende o durumdayken ustelemedim açıkçası ve sol göğsümde süt bitti tek meme emiyor. Şuan hala tek memede Şubat’ta 1yasina girecek ben 1bucuk yaşında sütten kesmeyi düşünüyorum ama çevrem sakin kesme 2yasina kadar emzir sen diyolar kafam çok karışık siz ne zaman sütten kestiniz sizin fikirlerinizide merak ediyorum. Memelerinde artık okadsr çirkin duruyor ki normal bekarligimdada sol memem diğerine göre küçüktü şimdide sağı emince sağ daha çok büyüdü ve orantı dahada beter oldu amacım sadece görselligimin bozulmasida degil. Ben 1bucuk yaşında yeterl diye düşünüyorum emmesini sizce?

Bende iki oglumu 1,5yasina kadar emzirebildim cunki artık sütüm yetmiyor azalıyor du

Benimde kızım 13 aylık doğduğundan beri hep sag göğsümden emiyor 3 4 ay kadar sol göğsümü sagdim ama sonrası bıkıp bıraktım benimde sağ göğsüm büyük sol göğsüm kendi formuna döndü 75e​:joy: 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünen ben son günlerde ek gidA yememesi geceleri 3 4 sefer uyanmasi ve en son pirinç unu mamasını yedirme savaşı verirken sinirden aglamama sebep olan istahsizligi nedeniyle 15.ayda memeden kesme kararı aldım alması gerekenleri aldı diye düşünüyorum artık emince midesi şişiyor sadece kg alimina faydasi yok

ilk bebegim 23 aylıktı 2,ye 4 aylık hamileydim doktor mecburi kestirmisti..2. de 23naylikti acillik bı hasta olmuştum iğne vurmuslardi 24 saat emzirme demişlerdi bende ne olsa yaşı geldi diye bırakmıştım 3. 13 aylık Allah nasip ederse 10 ay daha emzirip onuda hak gecmesin diye 23 te bırakmak istiyorum..rabbim verdigi sürece 2 yaş taraftariyim ben

Peki sütten kestiginizde ilk zamanlar çok zorlu geçiyor mu ve kacgun sürüyor meme istemeleri?

zaten 2 yaşında oldukları için herşeyi yiyorlardı ben biraktirirken elime sirkesi surdum göğsüme kokusundan ve tadından hoslanmadilar her emmek istediklerinde surdum baktilar tad hep aynı ben vermek istedigimde onlar kabul etmedi gece leri su verdim bazen sadece kucağımda sallayıp uyuttum

Bende bu konuda kararsızım hak deyince benim büyük kızı bir yaşında kesmek zorunda kaldım hamileydim doktor kes dedi ortanca kizimida yemek yemediği için 15.ayda kesmiştim herşeyi yedi ondan sonra bu sonuncu da oğlumu yani 18.ay ile 20.ay arasında kesmeyi planlıyorum yani okul tatilinde​:grinning_face_with_smiling_eyes:haksızlık olmasın iki sene ye yakın zamanda kesecem yani çünkü biri orta okula gidecek diğeri ilk okula devam beraber gidip geliyorlardı okul çok yakın olduğu için ben gitmiyordum almaya seneye ayrılacak lar bizde okula git gel yapacağız küçük olanla o yüzden okul açılmadan halletmen lazım çünkü hala memeye guvenidigindenmi distenmi yemek yemiyor

Bu konuda annenin psikolojisi çok önemli anne emzirmekten mutluysa iki yaşına kadar emzirmeli diyor hekimler çocuk sağlığı açısından tabi ki faydalı ama anne emzirmekten artık mutlu değilse mesele göğüslerinizin görüntüsünü kafaya takıyorsanız kesebilirsiniz tabi ki mutlu bir anne çocuğa anne sütünden daha da faydalı olacaktır ben böyle düşünüyorum o yüzden kim ne zaman kesmiş diye bakmadan kendinze sorun bu soruyu emzirmediğinizde daha iyi hissedecekseniz kararınızı ona göre verin derim :cherry_blossom:

benimkide aynı bişey yemiyo 3 ayda toplasan 400 Gr anca almış

Aynen çok doğru ben hiç memnun değilim artık sıkılmaya başladım son zamanlarda sürekli açıp emmesinden ona baglida yemek yememesi birde canımı sıkıyor önceden böyle değildim bir yasindan sonra başladı bu bende çünkü kullanmam gereken ilaçlar var sinzutum var kullanamiyorum alerjim var vitaminler bitmiş zaten alerjisi var diye sabrediyorum bı 18 ay hedefi koydum en geç 20.ayda

Ben de gece beslenmesini kesebilirsem inşallah gündüz emzirmeyi de iki üç aya kadar kesmeyi düşünüyorum, emzirme de kadınlar üzerinde büyük bir baskı bence herkes hak sahibi oluyor bu konuda kime neyse meme bizim süt bizim :sweat_smile:

Aynen öyle :grinning_face_with_smiling_eyes:

Etrafındakileri dinlemek bak ben şuan mecburiyetten kestim suanda kızım 14 aylık normalde mecburi olmasaydım bende 1 buçuk yaşına gelmeden kesecektim kendini hazır hissettiğin zaman başla derim