Memnun kaldığınız küçük/büyük ev aletleri

Kızlar merhaba bebekten sonra iş kolaylaştırıcı oldu, müthiş kolaylık dediğiniz ev aletleri var mı:smiling_face:

Ya da gereksizmiş , bir hevesle aldım kenarda duruyor dedikleriniz varsa onları da yazar mısınız?

Kurutma makinesi kesinlikle olmasaydı ne yapardım bilmiyorum evimde küçük çünkü kışın çok zor olurdu

Silme süpürmeli dik süpürge, airfryer ve kahve makinesi​:blush:

Hep aklımdan geçiyor ama hiç araştırma yapmadım, kurutmaya çoğu şey atılmıyorsa anlamı olmaz diyordum, bakıcam artık :heart_eyes:

Airfryera çok ön yargılıyım ya hakkını veriyor mu gerçekten. Bir de ben fırını çok sık kullanırım yemekler için, aman aman bir fark var mı?

Kesinlikle kurutma makinasi ve dyson onlar olmasaydı oturmaya hiç fırsat bulamazdım galiba​:slightly_smiling_face: airfryer da bence çok iyi ama ben sadece kanat közde biber patlıcan vs yapıyorum iyi oluyor

Olmaz olurmu airfrey cocukdan once almisdim ama acil durumlarda yandi derdi olmuyo hemen onda pisiririyorum bazi seyleri. Birde bel fitigi oldum 3 ay once robot supurge aldim ev supuremiyorum inan keske daha once alsaymisim dip kose siliyo supuruyo ev supurmeye vakit ayirmiyorum

Markası nedir acaba sizin memnun kaldığınız robot supurgenin

Bence kurutma makinesi büyük nimet ya tozu pisliği ne varsa topluyor ve yumuşacık oluyor her şey. Hemde pratik yani ütü vs programı var çıkar çıkmaz ütüleyip asabiliyorsunuz. Robot süpürge bebeğimden önce vardı aslında ve çalışıyordum büyük nimetti gerçekten bebeğimin doğumuyla bozuldu ve hala bozuk :sweat_smile:

Bazı şeyleri atmıyorum tabi ama bir makine çamaşırdan iki üç tanedir onun dışında herşeyi atıyorum çok büyük pratik lik bence bak kesinlikle :heart_eyes:

Fazlasıyla veriyor bence. Bebeğimin daha küçük olduğu zamanlarda airfryer olmasaydı yemek pismeyecekti evde. Aldığım modelde üst kısım kapalı hijyen açısından da içim rahat. Cok ama cok memnunum.

  1. Roborock robot süpürge :smiling_face_with_three_hearts:
  2. Altus kurutma makinesi
  3. Kiwi halı yıkama makinesi
  4. Tefal manuel ipli rondo
  5. Fantom dik süpürge
  6. Şarjlı tiftik toplayıcı
  7. Torima projeksiyon cihazı

Kiwinin hangi modelini kullanıyorsun abla bende alacağım ama henüz model de kararsız kaldım

Bunu aldık canım. Çok da memnun kaldık. Bir sürü aparatı var. Halıya da küçük aparatıyla kullandim kirlenen yerde. Çok da güzel çıkarıyor.

Dreame d10s mooplu robot supurge.

Ha bide utum bozulmusdu kazanli utu aldim zamandan tasarruf resmen ondanda cok memnunun

Robot süpürge ve kurutma makinesi listenin başına yazdım kızlar eksik olmayın teşekkür ederim :hugs::hugs:

Hamur yoğurma makinesi aldık. O kadar iyi ki çok rahat içine atiyorum herşeyi o yogururken ben başka şeyle ilgilenebiliyoum. İstediğim kadar yoğuruyor. Yorulmuyorum ellerim hamur olmuyor. Çok memnunum .

Kiz doğa üzerine çıkmıyor mu robotun.:joy:

Cikmaz mi kiz burnundan getiriyo makinanin elini sokuyo altina fircasi eline degince hosuna gidiyo