Komşumuz bebeğine yaptıracakmış biz hastanede yaptırdık sağlık ocağı da yapıyor mu acaba? Aşıyı almışlar bebekleri hasta diye aldıkları vakit yapmamışlar bu güne yaptırın demişler.
Evet yapıyorlar, bizde aşıyı alıyorduk sonra sağlık ocağına gidip yaptırıyoduk
Tamam canım çok teşekkür ederim ![]()
Rica ederimmm ![]()
![]()