Merhaba anneler

Bebegimin cildinde böyle bişey gördüm ne olabilir koltuk altina yakin 3 nokta gibi olan yer

Net bir fikrim yok ama geçici gibi duruyor. Artış yoksa gözlemleyin sadece. Bazen tahriş e fln bağlı olup geçiyor ya.

Sönmeye başladı ama ilk defa böyle bisey görüyorum 3. Bebegim​:woman_shrugging:t2:

Her bebek farklı oluyormuş bende ilkinde görmediğim şeyleri ikincide gördüm. Geçer dememin sebebi bazen bizde bile çıkıyor da sönüyor ondan​:smiling_face_with_three_hearts:

Aynen insan hic görmemişe dönüyo :slightly_smiling_face:Her bebek çok farkli :smiling_face_with_three_hearts: