Pazartesi misafirm var yemeğe gelecekler yarın çok işim var bu akşam yaprak sarması ve kuru patlıcan biber dolması yapıp buzdolabına koysam pazartesi günü pişirsem tadında bi değişiklik olurmu böyle yapan varmı
Tadında değişiklik olmuyor ben öyle yapıyorum sarıp buzluğa attım sarmayı, uzun süre de kaldı hamileyken sarmıştım doğumdan sonra çıkarıp pişirdim. Ama kuru patlıcan dolmasını hiç atmadım buzluğa, onun için bir şey diyemiyorum
Buzluk değil alt kısıma ben buzluk sarmasını hiç sevmem ama buzdolabının alt kısmnda sorun olurmu acaba onu bilmiyorum
Alt kısımda o kadar süre kalır mı bilmiyorum, pirinçli şeyler biraz riskli oluyor sanırım. Ama emin değilim. Bence buzluğa atılabilir buzluktan çıkınca hiç bir koku vs olmuyor sonradan piştiği için. Ben seviyorum.
Bende buzluğa koyup sonradan pişirip yiyenlerdenim. Hiç koku fln da olmadı, inşaAllah olmazda
bence sar buzluğa at risk alma.
Annem bekletir hicde bisey olmuyo tadinda dolabin en soguk yerine at canim
Ben hep yağtğmda buzluğa attığım zmn pişirmek için çıkardğmda pirinçler sanki ince bulgur gibi geliyor ağza öyle pütürlü kalıyo nedense böyle olunca bikaç defa bnde arttık yapmadım kuzenime sordum o da aynı snı söyledi bnde de ince bulgur tadı geliyor dedi niye anlamdım yoksa buzluğa koymak büyük kolaylık da işte
Teşekkür ederim
Ama ben pirinçle sarmadim hiç. Benim ki bulgur pilavı ile. ![]()
Biseycok olmaz cnm bende bazen sarım koyuyorum 1durup ertesi günü pisirdigim olabiliyor çünkü bende buzluk sarması sevmeyenler denim hatta mantıyı bile sevemiyorum taze yapar yerim hep![]()
Pirinçle mukemmel oluyor
önce bende bulgur ile yapardım bazen pirinçle karıştırdı kaynanam bu sene sırf pirinçle yaptım daha güzel oldu
Canım yarın yaparsan sorun olmaz ama bugünden yapıp pazartesiye kadar normal dolapta olmaz çünkü içinde soğan sarımsak et var diye sıkıntı olur kokar biraz buzluğuna at gündüzden çıkar sarma dolmanı çözülsün sonra pişir o şekilde pirinçler diri kalıyor kırılmıyor ben öyle yapıyorum
Hiç birşey olmaz bende buzluğa atınca sevmiyorum pazartesi pisireceksen birşey olmaz canım
Yaprak sarması. Alt kısmında 3 gun rahat bekler de daha fazla bekler mi bilmiyorum. Ben genelde buzluktan cıkartıyorum..biz yaprak sararken kırk pırınc ve yarma İle yapıyoruz . Çok lezzetli. Oluyor oyle
Ben internete bakıp orda yazıyordu çözünmeden pişrin diye hep öyle yapıyordum ondn mı kırılıyordu
Akşam yapıp ertesi gün pisiririm onu buzdolabına koyarım ama pazartesiye daha var bozulma ihtimali yüksek buzluğa koyabilirsin çıkarıp pisirirsin hiç bir sorun yaşamazsın o zaman ben sürekli sarma dolma koyarım .
Yapmadım ztn geç oldu yarın yaparım artık inşallah teşekkür ederim
Bende öyle yapıyorum bir şey olmaz şey ya da yapın pişirin dolapta beklesin pazartesi çıkarın üzerine kenardan az sıcak su ekleyin hafif kaynasın öyle servis edin o da olur
Aksamdan sar sabah pazartesi erkenden pisir
