Genel de özellikle iftara çağrıldığında mutlaka bişey yapar bi tatlı öyle götürür giderim ama bazı akrabalarım götürme onlar gelince sana getiriyorlar mı ki diyip götürme sende diyorlar ama ben onlar ztn yemek için zahmet ediyorlar bende tatlı yapıyım bari diyorum ki götüreceğim kadın da hamile yazık hem yemek yapacak hem bulantıları vs var tatlı yapmakka da uğraşmasın diye yaptım cheesecake siz olsanız ne yapardnz
Bana gelen kimse bir şey getirmiyor hazır da dahil olmak üzere bir de gurbette gelinim burda ne akrabam var ne bi tanıdığım . Ama buna rağmen benim kendi kurallarım vardır Allah rızası için yapar götürrüm giden yere bizde eli boş gidilmez iyi kötü yaparım bişey ve götürürüm . Karşı tarafın ne yaptığı genelde önemli değildir benim için kendi iç huzurum önemlidir vazife gibi görüyorum sanırım Allah rızası için yapardım yani
Ne olacak sanki yapsan mubarek ay hem cagiriyolarsa demekki seviliyosunuz bi tatli yapmayida hakederler canim sen milletin lafina bakma en guzeli yapiyosun ellerine saglik. Bide hamileymis . Bende gittigim yere bos gitmemey calisirim evde yapamasamda alirim
1 tatlının 1 dondurmanın da lafı yapılmaz bence. Ramazan ayında veya başka zaman ben asla bir yere eli boş gitmem. Yapabiliyorsam tatlı, börek yaparım. Yoksa kahve veya hiç olmadı marketten yarım kg çay alıp giderim. Bence eli boş gidilmemeli. Karşı taraf buna mı muhtaç hayir. Böyle hoşluklar da yapmayacaksak bir dağ başında yapayalnız yaşayalım yahu. Ben gelen bana da getirsin demiyorum. Benim yaptığım benim kimliğim. Bana gelenin de yapıp ettiği kendini bağlar.
Kesinlkle bnde Allah rızası için götürüyorum bana ayıp geliyo eli boş gitmek bana da kimse bişey getirmez ama bu bnm için bi sorun değil ben yine götürürm
Aynen öyle nolacak sanki ben götürmezsem içim rahat etmez ayıp geliyor bana
Eline koluna sağlık çok iyi yapmışsın bence. Hele bir de hamile. Nasıl gönül okşar bu ikramın. Bence kimsenin yapma etme gibi dolduruşlarina gelmemeliyiz. Ben ani olan davetlerde de, “hadi gel oturalım” dense, simit alırım vs. Ama anneme bu konuda bayılıyorum mutlaka ev sahibinin işine yarayacak birşey alır gider. 5 kg sıvı yağ alır götürür mesela ![]()
Aynen öyle bnm gibi düşünenleri yapanları görünce çokk mıtlu oldum teşekkür ederim
Dediğinz gibi bunlara muhtaç değiller elbette ama hoşluk olsun hem hamile ztn rahatsz iyi niyetli çağıruyo maksat bir arada olalım diyor bnde o ymk yapıyor tatlı da bnden olsun dedim illâ ki mutlu olur lar
Öncelikle kimsenin lafıyla hareket etmem şahsen. Ve mutlaka bişey alır giderim elim boş gidemem. Vardır yoktur bilemem benim alacagım şey de onların hoşuna gitsin isterim özenle seçerim hatta. Kendim pek hamarat değilim ama iyi şeyler yapan yerleri iyi seçerim ![]()
Ya kesinlikle. O seni düşünmüş bir arada olalım diye çağırmış, senin davete icabet etmen bile ona kıymet verdiğini gösterir. Hele bir de eli dolu gidince nasıl incelik. Bayılırım ince düşünceli insanlara.
Haha o da iyi maksat gönüller hoş olsun bnm yaptığm bi tatlıyla benden bişey eksilmez Allah’ın izniyle yada aldğmz bir şey ile ama bazı insanlar böyle düşünmüyor maalesef ben Allah rızası için yapıyorum inşallah beğenrler
Aynn bende valla kendimi onun yerine koyuyorum en azından düşünmüş derim mutlu olurum ihtiyacım olmasa bile onlarda bu şklde mutlu olsun isterm
Bizde misafirliğe eli boş gidilmez. Biz de götürürüz tatlı, meyve ,içecek artık mevsimine göre ne varsa. Bize gelenler de herkes getirir boş kimse gelmez.
Baskalarını bosverin en guzelini yapmıssınız ve dogru olan da bu bence..Bende kesinlikle eli bos gitmem misafirliğe, bayramda da çikolata götürürüm.Hiç olmadı evin cocuguna harçlık verir cıkarım.
Her gittiğim yer kesin bişey yapar götürürüm genelde borcam tatlısı yaparım genelde gittiğim yerlerde alıştı bnm gideceğim zaman tatlı yapmazlar nasıl olsa götürüyorum diye
bende kendimi kötü hissederim eli boş gidersem. Hatta bebek çocuk falan varsa da oyuncak boyama kitapları vs. O an ne bulabiliyorsam kesin alırım. Öyle gördüm öyle alışmışım mutlaka biseyle giderim.
Aynn bizde genelde boş gelirlee ama ben boş gitmeyi sevmem
Aynen bende valla götürdüm herkeste çok beğendi ne mutlu bana
Ne güzel işte doğrusu da bence bu yaptım götürdüm valla severkete yediler hayra vesile oldum işte ne güzel
Ellerine sağlık bencede çok güzel olmuş