Mont tulum

Selam bacılar benim kız 7 aylık olcak da tulum mont aldım şişme de 1 yaş aldım boydan sıkıntı yok ama kolları flaan uzun geldi baya birde pahalıya aldım sizce giydirim mi öyle yoksa daha küçük mu alayım karar veremedim yardımcı olur musunuz bana

Seneyede giyer dersen degistirme bence canim zaten kasım da havar soguyo ozamanda giyer . Bende pelus tulum aldim 1 yaş cok buyuk oldu icinde kayboluyo disarida cok cikmiyorum seneye giyer diye degistirmedimde

Ben kollarını katlayıp giydiyorum çok çabuk büyüyorlar seneye de giydirirsin bidaha masraf yapma. Artık herşeyini büyük almaya başladım diğer türlü her ay olmayan kıyafetleri ayıklıyordum

Seneye giydirceksen değiştir bence çünkü şuan boydan oluyor demişsin seneye olmayacak ama bu sene giydireceksen bence iyi sicacik kalıyor içinde :face_with_peeking_eye: ben de 3,5 aylık bebeğe astronot tulum aldım büyük geliyor seneye de küçük gelir ama bu sene hava soğuk oldukça giydiriyorum elleri de içerde kalıyor valla 15 gün önce babasının kucağında motora bindi astronot tulumla :face_with_peeking_eye: 3 aylık bebek :face_with_peeking_eye::heart_eyes: aklım cikti ama neyse