Monteserri yatak ölçü olarak kaç aldınız memnun musunuz?

Şuan bebeğim yer yaağında yatıyor baya dönüyor alırsam 90 yada 100 cm alsam sığar mı sever mi nasıl olur aizce 14 aylık yer yatagı artık soğuk olur diye alasım var monteserri

Yataklar standart diye biliyorum özel yaptırmıyorsanız. Park beşik kullanıyorum bende 70×120 ölçü dediğinizden daha büyük ölçüde gibi geldi.

Bir de yanlış anlamazsanız aslında hayat sizin hayatınız tabi burdan bazı konularda fikir alışverişi yapıyoruz ve bazen de güzel başlıklar açılıyor güncel hayata dair yazıyoruz. Ama dediğim gibi Bazı konularda fikir alışverişi yapılması daha güzel gibi her konuyu buraya danışarak malesef bişey alamazsınız. Niyetim kavga etmek ya da problem olsun diye yazmak değil anlatabildim mi bilmiyorum ama lazım elzem şeyleri sormak sanki daha güzel