Monteserri yatak öneri verir misiniz?

Bebeğim 14 aylık park yatağı bıraktık artık yer yatağında yatıyor . Monteserri almak istiyorum yüksek olmayanlardan nasıl olur sizce model vs memnun kadıklarınızı nerden aldınız

Ben de bakıyorum genelde şu ahşap parmaklilik olanlar var ama fazla hoşuma gitmiyor görüntüsü. Evimiz küçük biraz daha fazla opsiyonlu bişey bakıyorum.

Bu tarz yavrulu ya da cekmeceli bakiyorm

Bende şuan bundan var odasında ama ben hala park yatakta yatırıyorum memnunum ama yataktan. Bide nerden alırsanız alın ebeveyn desteği muhakkak talep edin ekstra ayak atıyorlar.

Fotoğraftaki gibi almayı düşünüyorsanız yerden biraz yüksek ayaklı yani altına ekstra ayak koyuyolar taşıma kilosu artıyor yatağın

Bende monteserri yatak almayı düşünüyordum fakat görüntüsü olsun ileri dönük kullanımı olsun bana mantıklı gelmedi o yüzden baza almaya karar verdim baza alıp yanına koruma bariyeri alcam

Tabi ki siz bilirsiniz ama ben amacına hizmet ettiğini düşünüyorum bebeğim kendi çıkıp inebiliyor bazaya güvenemem açıkçası ben yani benim oğlum için ideal değil atlama zıplama kendini aşağıya bırakma durumu yaşayabiliriz diye düşünüyorum. Boyut konusunda da boyutu siz belirliyorsunuz ben 200x100 aldım ama daha küçük ölçüleri de var

Yeterli olabilir biz henüz o yatağa geçmedik ama ben doğmadan odasını o şekilde yaptım yani. Odanın ölçüsüne göre sığıyordu o sebeple tercih ettim