Kızlar ya ilk gorumcemle kavga ettik herşeye karışmasından tayinciydik falan eşim evi temizleye gitmişti bu da bana karıştı sen orda otururken abim yapıyor diye ben bebekliyim o da bebekli bide…çok üstüne geldi en son patladım buna bana birsuru hakaret küfür etti sonra etmedim diye iftira attı Allah’tan tlfnda başka biri daha vardı da onun yalan söylediğini söyledi bana kimse inanmadi eşim bile huyunu bildigi halde sonra inandi ve ben çok kırıldım ailesi de sürekli bana barışın diye diye zorladı onun özür dilemesi gerekirken şimdi iki bekar görümcem de yanimiza gelmek istiyor iş bulacağız da calisacaklarmis ben mesafemi koydum artk samimi olmak istemiyorum akrabalık olmasına rağmen inanki kabuğuma çekildim eşimde buyrun gelin diyor benm istemediğimi söylememe rağmen kimsede demiyor ki yenge gelelim mi abisine söylüyorlar ben malım ya çünkü bu evde
Kendi dairelerini tutup otursunlar ne alaka çalışmak için size taşınmak? Eşinize karşı net olun. Ailesine de. Durduk yere kavga çıkarmayı kötü olmayı ne çok seviyor bu insanlar hey Allah’ım. Sakin sakin yaşatmıyorlar sonra niye delirdin ki oluyor. İstemiyorum diyeceksiniz o kadar. Kaynananiz bile kalamaz sizden izinsiz. Kim olursa olsun evin içine rizaniz yoksa giremez. Hakkiniz bu. Eşiniz istiyorsa ayrı ev tutsun apart mı olur artık 1+1 kiralik ev mi öyle destek olsun.
Parası var ya sanki ev tutacak söylüyorum inanki bildiği halde ya ilkinde zaten üni mezunu öğretmen mezun oldu iş bulun diyor bunq gitsin kız arkds bulsun ortak ev tutsun dedim bende.. ayy bitmiyor daha 4ler bide alıştırmak istemiyorum ya ben kim rahat eder evinde bir de bana söylemiyorlar ona sinir oluyorum ben yokmuşum gibi ama gelirlerse o muamaleyi görürler ben zTen ilk gorumcm bana senin boklu evine geldim kaldım demişti ben aradım bunlari gelmeyin evime o zaman demiştim beni insan yerine koyan yok
Aynısı bende var ik görumcə 1 qayna şimd söhbəti ediyoruz diyorum ki saçımı kəsdirmək istəyirəm mənə diyəsən sən mənsiz icazə si heçnə eliye bilmərsən məndə dedim bu nə deməkdi mən icazə almalısan mənim bədənim di mən bilirəm başdyasan sən çox yaman san sənə bir də danışmaram oqeder söz dedi mənim səbirim çatmır day yox başqasın gəlini qayınanasına icazə almada heç eləmirəm bir kofta bilə ala bilmir bunun danışığına bax da
En iyisi kimseyle yakın olmamak hep mesafeli olmak daha iyi bunu anladım
Ya aranız bozuk olmasa düzen kurana kadar kabul edilir bir kaç ay ama görüşmüyoruz vs diyosun ne diye eşin de gelin diyor valla tavrını koy sonra gelince daha çok stres olucaksın baştan kötü olmak iyidir bende kaynımdan haz etmiyorum eşim iki yıldır arama bile aramaz kardeşini hatta bizi denk getirmemek için çabalar çünkü biliyor sevmediğimi, ama bir kez olsun onların arasına girmedim gitsin görüşsün bişey demem bana bulaşmasın yeter. Siz de o şekilde anlatın eşinize senin bacın ama ben sevmiyorum abilik yapacaksan başka türlü yap de
Canım kb. ama eşin de bütün suç .
Esin koyması gerek o mesafeyi . En azindan kardeslerinediyecek ev tutun bizim evde kalamazsiniz. Herkesin kendine göre bir yaşantısı var. Ben görümcemi bırak kaynanamgil bile yatılı kalsa ruhum daralıyor. Esimin hatrina birkaç gün sabır ederim ama senin ki gibi küs olduğumuzu bildiği halde işbulun bizde kalin vs. Asla kabul etmem ve kimseye de suç bulmam esimden başka.
Bence asla kabul etmeyin eviniz sizin mahreminiz gelip sizinle kalıcak olmaları eşinizle aranızdaki bağı samimiyeti hiç edebilir bunun doğru olmadığını ilişkinize zarar verebiliceğini açık açık konuşun eşinizle net olun bence
Senin kaynana da çok fenaymis . Saçını keserken bile ondan izin alacaksın. Allah yardım etsin sana.
Benim de en sevmediğim şey malesef. Benim eşimin tarafı da bize gelecekleri zaman eşime söylüyorlar onu ariyorlar . Beni katan yok. Bana sormadan benim evimde olan yapıyorlar. En son eşim bana diyor ki şunlar bunlar gelecek şöyle böyle yapicaz. O kadar kavga ettik bu konuda ama değişmedi.
Ev ev üstüne olmuyor ya. Hele de aranız bozuksa ne yüzle geliyirlar anlamıyorum. Abilerine geliyorlar akılları sıra seni yok sayiyorlar. Ben de bekarken abimlerle yaşadım üç sene. Çalıştım onlarda kaldım. Ama bana kendileri teklif etmişti. Aramız çok iyiydi zaten. Üstelik yengem de çalıştığı için onunla vardiyalı gidip geliyorduk çocuklarına da bakıyordum evle ilgileniyordum yengem işteyken. Biz karşılıklı fayda sağlıyorduk ama yine de ne onlar ne ben rahat olmuyor yani. Umarım gelmezler yoksa işin zor . Hele en kötüsü yok sayilmak seni çok yıpratır. Bı de bunu gelip senin evinde yapmaya devam edecekler
Aram bozuk olan evli bu ikisi bekar gelmek istiyor zaten evde ne olsa annelerine anlatiyorlar diğer eltilerim onlara yakın tüm köye meze olmuş evleri ben bile hiç görmediğim eltimin dolabındaki yemekleri ısrarları duydum düşün herşeyi anlatıyorlar çünkü abileri karışmıyor ne derlerse.lohusayken geldiklerinde çok kavga ediyorduk bebekten dolayı herşeyi kardeşine söylüyor hangimiz haklı diyordu en son bende birdaha birine soylediyini duyarsam bütün aileme soylerim seni hangimiz haklı derim dedim birdaha birşey demedi
Söyledim canm zaten doğuda yuzunu görmedim bati da ne istiyorsun benden dedim afedersin bebekten yan yana gelmiyoruz bı de bunlar gelse iyice kopariz yaşadik bir kere çünkü sonra Sogur benden dışarı akar gözü o bile olur ben lohusa sonrası evde şort atlet giyiyordum görümcem giyme ayıp diyordu ben kapaliyim yani en son banane benim evim Degil mi demiştim
Sizin iş baska mesela çocuklarına baktınız yemek yaptınız iş yaptınız ve birbirinizi çok sviyormussunuz ne güzel bunlar evde nolsa herkese herseyi söylüyorlar tüm köy eltilerimin evinin içini öğrenmiş düşün bana bile soyluyorlar ben artık susun karismayin diyorum cnku benm arkamdan bile knsuyrlar kesin bu yüzden istemiyorum eşim de sesi cikmiyor onlar ne derse ben biraz hırçınlık yaparsam o başka ama ozelimiz kalmıyor adam hep calisiyor 24-24 calisyor eve geldiğinde afedersin bebekten yan yana gelmiyoruz kopukluk oluyor bidee onlar gelse eşim..benden sogur zaten çalıştığı yer turistlik yer gelen geçen hadde hesabı yok
Sende yapma dışarda isim vardı de çik evden sonra geldiklerinde deki beni arasaydiniz ona göre ayarlardim de bunu sürekli yap ki seni arasınlar bir zahmet
Cocuga sen bak ben temizlerim diyeydin. Ev temizlemeye ne var diyeydin.temizligi herkes yapar ama cocuga herkez bakamaz.esin bu durumu kabullenmis malesef laf anlayacak gibi durmuyo isi calisma saatleri de buna engel tamamen kopmus vaziyette senden.bide bu yetmezmis gibi kardeslerini musallat edicek basina.sen ne kadar iyi olursan ol nankorlukten baska bisey gormiyceksin.
Evet öyle eğer işi varsa zaten evde olduğu gün akşama kadar o işle eve geç geliyor sonra ertesi gün iş evde hizmetçisi olan benim çünkü gelsinler ah salak kafam okumadım ki ama kendime başka alanlar bulup yönümü değiştirmem lazim ben sürekli bunlarla mi ugrasicam elli kere söylememe rağmen anlamiyorsa kendi bilir uzaklık istiyor aramızda belli
Aynen sen kafani baska hobilere azcik da o seni ozlesin.suan kendine bagimli oldugunu zannediyo akilli sen biraz yonunu ciz kendini guclendirecek seyler yap.her anlamda.okumak istiyorsan da disardan oku girebilirsin sinavlara guzelim hic de gec degil.cunki evde ki sorunlari dusune dusune senin kafanin icide iyi olmaz.bogulursun dusun dusun icinden cikamiyorsun.kendine yazik etme su hayat sana bir defa verliyor.her her yasta da saglikli olacagimiz anlamina gelmiyo malesef.onun icin zararin nerden doneren karindir.stres butun hastaliklarin anasi.tamammi ablacigim
Tmm ablam tşk ederim evet moralim bozuluyor çocuğuma bedenime yansiyor. Ben zaten 3 yıldır sınava kayıt yaptığım halde giremedim hep engel çıktı bu sene çıkmazsa inş denicem yine ve Instagramdan da başka hesap açık icerik yapicam yemek olur örgü olur bunlrla en fazla böyle yani
Evt ablacigim sen oyle yap oyle seyler zaten insanin moralini yuksek tutuyo ben mesela butik pastacilik ilerletmistim bide dogum gunu organize ediyordum cocuk sevindirmek en buyuk hobim.bebegine yansitmamaya calis biliyorum soylemesi kolay yapmasi zor olan seyler ama yinede iyiyi de kotuyu de basarmak kendi elimizde.umut denen sey her zaman vardir istedigin zaman yaz ablan olarak dinlerim.hadi ablacigim.