Merhaba hanımlar , henüz doğum yapmadım günleri sayıyoruz , mucize anne grubundan geliyorum kısmet olur ise aktif olarak 50 gün sonra aranızda olacağım, il gebeliğim ve benim gerçekten mucizem , beş yıl sonrasında gelecek mucizem. Sorun şu ki tarih yaklaştıkça ben çok heyecanlanıyorum doğum korkusu sarıyor düşündükçe her iki yolda da çok geriliyorum, bunu nasıl yenerim, canım çok tatlı nasıl yapacağım nasıl normal dogum olacak düşüncesi beni kaygilandiriyor. Hepiniz doğum yaptınız bu acıyı unuttunuz mu, ya da ameliyat masasında neler hissettiniz .başka yolu yönet ya da geç cikicak ama kendimi telkin etmem lazım.
Merhabalar herkes son zamanlarda korkuyordur bu çok normal. Bende çok tedirgin oluyordum, ne zaman gelecek, süreç nasıl olacak diye. Çok şükür geçti, şuan bebeğim 9aylık. Doğum tabiki zorlukları var ama ben kendime hep sen yapabilirsin, Allah nasip ederse her şey çok yolunda gidecek, bu benim doğamda var gibi… Kendime çok konuşmuşluğum var. Çok şükür unuttum sancıları. İnşallah sizin içinde her şey çok güzel olur, sağlıkla sıhhatle kucağınıza almak nasip olsun ![]()
![]()
@felcin Aramıza hoş geldiniz, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ![]()
Hoşgeldin
sağlıkla al inşallah kucağına ve asla korkma biseyler izleme düşünme hiç, zamanı geldiğinde herşey olacağına varıyor vajinal da sezeryan de hayırlısı kolaylıkla olsun insallah bide bol su içmeyi ihmal etme ![]()
Benim de canım çok tatlı bi keresinde elimde çatlak vardı doktor hareket ettirme dedi ben bi hafta yataktan kalkmadım.
Stres olma demicem oluyosun ama şöyle rahatlatim ben de normal doğum yaptım epidural istedim ona rağmen ağrı çektim doğururken. Ama doğduğunu gördüm ya sanki bütün acılar iki dk önce çektiğim sancılar yok oldu kendimi unuttum sürekli bebeğime baktım alıp temizlediler ve hatta kocamı kan tuttuğu için tek başımaydım göbeğini ben kestim. Yani cidden doğruymuş bebek doğduğunda kucağına aldığında hatırlamıyosun bişey.
Canim oncelikle aramiza hosgeldin. Bende mucize anneden geliyorum . Belki denk gelmisindir orda dogum hik. Paylasmistim . Gercekten cok zor bir dogum olmustu . Oncelikle hamilelikte hic kimseden egitim almadim. Gebe okuluna gitle geregi duymadim. Hep kendim arastirdim 24 yasindayim ve hic dogum yapmadigim halde fogum hakkinda cok bilgiliydim . Kendi dogumumu bile kendim baslatim ve evde hic kimse yoktu
doguma kadar asla dogumu dusunmedim kafami mesgul etim. Hic korkum yoktu. Cok fazla dogum hik . Okudum mucize annede hic birinden etkilenmedim cunku her dogum cok farkli . Herkesin hik cok farkli. Sen bebegini takip et sadece dogulu aklina getirme akisina birak strese girme ben son gunlerde bil bol gezmistim.bol yuruyus ve hurma sicak dus cok ise yariyor. Benim suyum ve nisanim ayni anda geldi . Sonra bir bez takip esimi aradim evleri de kosa kosa duzeltiyordum![]()
![]()
eve odaklandigim icin agrimi hisetmiyordum . Esim geldi hadi hemen gidek dedi bn gitmedim bir guzel sicak dusumu aldim . Sonra makyaj yaptim ustun korü . Valizimi alip ciktik . Hastane 1 saat bekledim ambulans ile merkeze gitim . Hastaneye gitigimde 6cm acikligim vardi durek dogumhaneye aldilar . Gerisini anlatmayim cok aksiyonlu bir gebeligim oldu ![]()
![]()
Hepinize tesekkur ederim, videolar izliyorum bazen cesaret geliyor bazen aşırı korkuyorum şu an olduğu gibi , ağrılarım arttı hepsinden kurtulacagima da seviniyorim ama bilmediğim bir vaka olduğu için ameliyat masası çatala yatmak beni çok ürkütüyor
bana çok dua edin lütfen
Guzel haberlerini bekliyiruz canim![]()
![]()
Merhaba aramıza hoşgeldin
Hastahane çantasını hazır edip alması kolay bir yere bırak ve seninle kim hastahaneye gelecekse ona çantayı göster nerede ne var anlat yerini bilsin.
Son âna kadar doğumu düşünme vakti gelince bebiş kendi gelecek zaten o yolu biliyor
Bol bol su iç, yürüyüş yap ve hurma ye, seni rahatlatacaksa duanı oku. Suyun gelince hemen doğum başlamıyor gelirse panik olma sakin kalmaya çalış mümkünse önce duşunu al sonra hastahaneye git. Gidince zaten hemen gerekli kontroller yapılacak sonra en uygun vakitte ameliyathaneye alınacaksın.Doğum esnasında ağrı hissetmeyeceksin. Mucizeni kucağına alacağın vakti düşün gözlerini kapat ve bekle. Çok kısa bir süre sonra doğum gerçekleşmiş, bebişin dünyaya gelmiş olacak ve sen hepsini unutup ona odaklanacaksın ![]()
Sağlıkla kucağına almanı diliyorum heyecanla doğum hikayeni bekliyorum ![]()
![]()
İnsallaaahh normal doğum istiyorum, yapabilirim inşallah bana çok dua edin. Şu geldikten ne kadar sonra doğum.oluyor ortalama. ? Bir de şeyi çok merak ediyorum doğduktan sonra bütün vücut ağrıların gidiyor diyorlar bu gercekmi . Her tarafım çok ağrıyor ![]()
Minik mucizem 13.06 22.48 de normal doğum beklerken suyumun bitmesi üzere acil sezeryan ile dunyaya geldi. ALLAH İN bugününe sukurler olsun. :))))
Allah anali babali büyütsün ..![]()
![]()
Lohusalıgın hayirli olsun canim.
Çok teşekkür ederim:))))
Ayyy ay ayyy artık hoşgeldin minik prens mi yoksa prenses mi diyelim
Sağlıklı güzel bir ömrü olsun inşallah ![]()