Teyzeleri biz yeni yıla girdik
Herkese sağlık, huzur, mutluluk diliyoruz ve tabiki bolca para![]()
Geçen yıl ve bu yıl arasındaki fark inanılır gibi değil, Allah’a bin şükür kızımızı nasip ettigi için..
Yaaaaaaaaa onun kıyafetini yerim beeeeeeen ![]()
![]()
![]()
![]()
hay suratını sevdiğim çok tatlı teyzesi sevsin onu. Musmutlu , huzurlu, sağlıklı, stressiz veeeeeeeee para mıknatısı gibi bir yıl dilerim
sana, Ece’yeee ve herkese iyi yıllar diliyorum ![]()
![]()
![]()
![]()
Teşekkür ederiz teyzesi, bu yılki kıyafet sponsorumuz @Zeynep35 teyzesine çok teşekkür ederiz, kızıma dogumm gününde hediye göndermişti ![]()
Bebislerimizle güzel, sağlıklı, huzurlu, sendromsuz, ataksiz bir yıl diliyorum ![]()
Yaaaa ne güzel düşünceli bir teyzoş o öyleeee
güle güle kullansın prensesim çok yakışmış kıyafeti ![]()
![]()
Teyzemiz saolsun hiç bir özel günü atlamaz, uygulamada iyiki tanıştım dediğim insanlardan
Çok teşekkür ederiz kuti teyzesi![]()
Uygulamada tanıştınız birde çok düşünceli ne güzel teyze . Arkadaşlığınızın gelişmesi şahane ![]()
Portakal teyzesi teşekkür ediyorum evet aynen böyle görünecek çok duygusal ![]()
Mucize annede başladı hiç unutmuyorum bana mesaj atmış hanfendi beşik alacakmış falan ![]()
ordan başladı muhabbet çocuklarımız yasini geçti ama arkadaşlığımız gelişti büyüdü, herşeyi konuşuruz, sorarız birbirimize, bazen yabancılar yakınından daha iyi olabilir gerçekten de öyle
Öyle gerçekten . Dostunu nerden bulacağını bilemezsin . Zeynep’in oğlu mu var kızı mı ![]()
Ay onun oğlu var ![]()
![]()
Benim kız ne kadar uykucuysa onun oğlu da o kadar sevmez vs çoğu özellikleri çocukların çok farklı, aramızda 1 hafta var ![]()
Bak o kaynana göz boyaması hediyeye boğmalar falan ![]()
Ece’ye göz koymuş![]()
![]()
Hahahaha aynen damadım diyorum bende oğluna zaten çok yakışıklı bir gör bir evin bir oglu dedikleri cinsten herşey ona kalacak kaçırır miyim ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tüh be kızımız yok ki verelim. Hiç foto atmıyor göremedik oğlunu rastlamadım ben
Atıyor canım aslında
merak etme 2. Kız olacak endişelenme her nasip vaktine esirdir ![]()
![]()
![]()
![]()
Düşmem ben bu tuzaklara 2.yok dedik ya ![]()
![]()
![]()
Annam nasil datluu olmuş bunlar yerim yerim![]()
![]()
Mutlu saglikli,huzurlu ve parali yilar kizceler
Amin amin çok teşekkür ederiz teyzesi ![]()
Maşallah yerim bu Fistigi ben ![]()
![]()
![]()
![]()
Kızın mi var huzurun var bakın sizin hiç derdiniz bitmiyor erkek anaları olarak ![]()
![]()
Teşekkür ederim Halime, sizlerinkini görmedim ama hepsi benim damadım sonuçta kararı kızım verecek ![]()
![]()
Hüveydaninki biblo zaten maşallah Allah’ım korusun
@Öd2121 Ezgi de boy boy, en küçük boyda her an gelebilir ![]()