Mutlu Yıllar Teyzoşlar

Teyzeleri biz yeni yıla girdik​:partying_face:Herkese sağlık, huzur, mutluluk diliyoruz ve tabiki bolca para​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Geçen yıl ve bu yıl arasındaki fark inanılır gibi değil, Allah’a bin şükür kızımızı nasip ettigi için..

Yaaaaaaaaa onun kıyafetini yerim beeeeeeen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: hay suratını sevdiğim çok tatlı teyzesi sevsin onu. Musmutlu , huzurlu, sağlıklı, stressiz veeeeeeeee para mıknatısı gibi bir yıl dilerim :grinning_face_with_smiling_eyes: sana, Ece’yeee ve herkese iyi yıllar diliyorum :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom::purple_heart:

Teşekkür ederiz teyzesi, bu yılki kıyafet sponsorumuz @Zeynep35 teyzesine çok teşekkür ederiz, kızıma dogumm gününde hediye göndermişti :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:Bebislerimizle güzel, sağlıklı, huzurlu, sendromsuz, ataksiz bir yıl diliyorum :grinning_face_with_smiling_eyes:

Yaaaa ne güzel düşünceli bir teyzoş o öyleeee :smiling_face_with_three_hearts: güle güle kullansın prensesim çok yakışmış kıyafeti :rosette::rosette:

Teyzemiz saolsun hiç bir özel günü atlamaz, uygulamada iyiki tanıştım dediğim insanlardan :slightly_smiling_face:Çok teşekkür ederiz kuti teyzesi​:bouquet:

Uygulamada tanıştınız birde çok düşünceli ne güzel teyze . Arkadaşlığınızın gelişmesi şahane :smiling_face_with_three_hearts:

Portakal teyzesi teşekkür ediyorum evet aynen böyle görünecek çok duygusal :face_holding_back_tears:

Mucize annede başladı hiç unutmuyorum bana mesaj atmış hanfendi beşik alacakmış falan :squinting_face_with_tongue::squinting_face_with_tongue:ordan başladı muhabbet çocuklarımız yasini geçti ama arkadaşlığımız gelişti büyüdü, herşeyi konuşuruz, sorarız birbirimize, bazen yabancılar yakınından daha iyi olabilir gerçekten de öyle

Öyle gerçekten . Dostunu nerden bulacağını bilemezsin . Zeynep’in oğlu mu var kızı mı :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ay onun oğlu var :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:Benim kız ne kadar uykucuysa onun oğlu da o kadar sevmez vs çoğu özellikleri çocukların çok farklı, aramızda 1 hafta var :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bak o kaynana göz boyaması hediyeye boğmalar falan :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: Ece’ye göz koymuş:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahaha aynen damadım diyorum bende oğluna zaten çok yakışıklı bir gör bir evin bir oglu dedikleri cinsten herşey ona kalacak kaçırır miyim :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: tüh be kızımız yok ki verelim. Hiç foto atmıyor göremedik oğlunu rastlamadım ben

Atıyor canım aslında :grinning_face_with_smiling_eyes:merak etme 2. Kız olacak endişelenme her nasip vaktine esirdir :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Düşmem ben bu tuzaklara 2.yok dedik ya :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Annam nasil datluu olmuş bunlar yerim yerim​:smiling_face_with_three_hearts::face_blowing_a_kiss:

Mutlu saglikli,huzurlu ve parali yilar kizceler

Amin amin çok teşekkür ederiz teyzesi :bouquet:

Maşallah yerim bu Fistigi ben :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::heart:

Şimdi burada çoğumuz erkek çocuğu var. Sana çok damat adayı var valla. Birde resim ne atıyon ki(maşaAllah çok tatlı):rofl::rofl:Birde @Hüveydaa nın. Başka var mı hatırlamıyorum. @Öd2121 kız mıydı acaba küçüğü?
Sizinkiker küçük deme büyük de mevcut hali hazırda :rofl::rofl::rofl:

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:Kızın mi var huzurun var bakın sizin hiç derdiniz bitmiyor erkek anaları olarak :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: Teşekkür ederim Halime, sizlerinkini görmedim ama hepsi benim damadım sonuçta kararı kızım verecek :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: Hüveydaninki biblo zaten maşallah Allah’ım korusun :grinning_face_with_smiling_eyes: @Öd2121 Ezgi de boy boy, en küçük boyda her an gelebilir :grinning_face_with_smiling_eyes: