37 günlük bebeğim doğduğu günden beri mama meme zorla veriyordum 2 gündür de ne meme ne de mama emmiyo ağlıyor durmadan susmuyor memeyi veriyom bağırıyor mamayı veriyom ağlıyor yutmuyor ne yapıcam bilmiyorum zorla yatırıyorum bu sefer de kalkmıyor aç aç yatıyor
Okurken aklıma bu dil bağı denilen hadise geldi, doktora muhakkak danışmışsinizdir beslenme konusunu ama dil bagina bakıldı mi acaba? Çünkü o beslemeye engel bir durum diye biliyorum, bebek hem memeyi hem biberonu kavramakta zorlandığı için beslenmeyi reddeder.
4 gün sonra kalça muayenesine goturcem o zmn bı sorayım
Mama veriyom aç kalmasın diye ben henüz bırakamadik bu gidişlede birakmicaz galiba