Nasıl davranmam lazım

Kızlar byk görümcemn 3 yaşnda bir kızı var kızım da 11 aylık doğduğu günden beri kızımı ne zaman görse dövüyor bi an dalgınlığma gelse alıp yere cakıyor kafasını yüzünü çiziyo tokat atıyor itiyor çocuğu ve anasını dövesim geliyo kızımı o halde görünce annesi de yerinde oturuyor sadece kızım yapma diyor sadece ayıp olmasın diye sustum hep çocuktur diye ama yok 3 yşnda ama anlıyor kim kızımla oynasa gidip ona da vuruyor çocuğa ne desem de boş ama annesine uyuz oluyorum tepksz kalmasına sizce ne yapayım ya istemeden de olsa aynı ortamda bulunanliyoruz çoğu zaman maalesef

Eşim diyor bişey olmaz bişey söyleme çocuktur diyor ama evet bebek değil ki 3 yaşında bülbül gibi şakıyor herşeyi konuşuyor Allah belanı vermesin diyip duruyo millete ama böyle davranıyor ya

Aynı durumdan bende muzdaribim 4 yaşında kızım var görümcemin de 5 ve 6 yaşında iki kızı var ikisi bir olup sürekli benim kızı sıkıştırıyorlar vuruyorlar oyuncaklarını kırıp sonrada benim kızın üzerine atıyorlar benimki şikayet edincede sen yapmışsın halam niye öyle diyorsun diyor artık fazla gidip gelmiyorum eşime defalarca söyledim gözüylede gördü kaç defa ama boş bişey diyince hemen ağlıyor görümcem istemiyorsanız gelmem diyor eşimde bişey diyemiyor yani bende bir çözüm bulamadım henüz :neutral_face:

Vurduğun için seninle oynamayacak deyip başka yere geçin ayrılın. Bir daha vurursan seni misafir etmemiz zor deyin. Annesi de duysun. Annesiyle de konuşun dümdüz söyleyin dikkat et diye niye sustunuz ki? Ne derse desin şiddete susulmaz, küçüğü büyüğü, azı çoğu , acitani acitmayani olmaz. Sonra sizinki de vurmayı öğrenecek istemediği bir şey olduğu zaman.

Dayagi yiyen senin bebegin sence onun cok umrunda o sadece yapma etme der formaliteden.cok laf anlayacagini zannetmiyorum esinde anlamiycaktir kendi tarafindan oldugu icin ses etmiycek.cocugunu saniye ayirma yanindan.birak ne derlerse desinler hic mi cocuk gormedik felan hic umrunda olmasin.ama bu kendi icinde yanlis o anne okulda da sorun yasiycak simdi marifet zannediyo da.cocugum kendini savunuyo.hic bi arkadas ortamina da giremez boyle devam ederse.benim ders verdigim sinifta bir firlama vardi tamamen gelene gidene saldiriyodu oda 4 yaslarinda felan 24 kisilik sinifta kimseye rahat vermiyo oglanlara vuruyo kizlarin sacini cekiyo en sonunda ogretmen ayri sinifta ders vermek zorunda kaldik.sonra da baska okula yollandi bu tavirlarindan dolayi.yani marifet zannetmesin.ama diyecegim kucagindan indirme dokundurtma.allah korusun basina bi vursa bi darbe alsa hassas bolgeye yada baska bolgesine omur boyu sen cekersin ceremesini.

Ayni şeyi senin bebeğin onun kızına yapsa eminim ki görümcen kıyameti kopartırdı. Bu zamana kadar bisey dememişsin ama çok bile durmuşsun. Güzelce uyar baktın anlamıyor o zaman sert bir şekilde söyle. Beni istemiyorsan gelmeyiz falan derse de çocuğun böyle yaptığı ve senin ona sahip çıkmadığın sürece evet istemiyorum de. Tamam yani çocuktur yapar da 3 yaşında sonuçta laf anlıyor ve bunu göre göre annesinin uyarmaması annesinin yaptığı terbiyesizlik ve çocuğuna öğretemediği davranışlar.

Geçen aldı kızımı oturuyordu birdenbire itti kızımın kafası yere çarptı orda bağordım çocuğa ama hâlâ devam ediyor annesi yerinden kıpırdayıp çocuğu almadı bile bide utanmadan diyor bnm çocuğum böyle sen dikkat et kızına diyor yaa

Laf tan anlamıyor inşallah bnm kızım da öyle olmaz bi daha aynı ortama sokmayacam

Haklısınız valla ztn genelde kucağıma alıyorum ama bnm kızım da durmuyor yere bırakmamı istiyo özellikle çocuk görünce o anlamıyo ki bırakıyorum yanında duruyorum ama nerden geliyor anlamadan tak diye vuruyo annesi karşında oturuyor anca kızım yapma etme asla peşinden gitmiyor hep kaynanasına görümce lerine bırakıyor onlar da zapt edemiyor her iki tarafnda ilk torunu ilk çocuklari aşırı şımartılmş

Bi dahakine dediğin gibi bu kadar sessz kalmicam inan aynı şeyi bnm çocuğum yapsa onun annesi kıyameti koprarırdı asla susmazdı ben niye susuyorsam konuştuğum an bana laf edecekler bill yorum ama yine de artık susmam çocuğa demesem de annesine söylerim çocuğu da engel olurum yeter valla yaa

Allah korusun çocuk yani bu ne yapacağı belli olmaz. Ciddi birsey olsa senin canın yanacak onun degil o yüzden susma artık fazlasıyla susmuşsun zaten

Kesin tavrini koy gorusme cocuguma dayak yedirtemem de siz ogretmiyosaniz akli basina gelesiye kadar gorusmeyiz olur biter.