İltihap gibi gozukuyor vucuda yayılmadan Allah korusun hemen bi dr a goturun. Bu tarz seyler ihmale gelmez, gecmis olsun
Verem aşısıydı değil mi bu? Sol koldan vurulan, 2 aylıkken. O aşının öyle yara olup kabuklanması vs her şey normalmiş o şekilde olması gerekiyormuş. Yine de gittiğinizde doktora gösterin ama bizimki de böyle olmuştu kızım 10 aylık oldu hala bile kızarık iz var tam olarak iyileşmedi. Bizim 4 aylıkken böyle sizinki gibiydi, sonra o aktı ara sıra. Kabuk bağladı bir iki kere kabuğunu attı o şekilde iyileşti zamanla
Evet o aşıdan sonra oldu ama hemen olmadı bu aralar boyle oldu teşekkürler yorumunuz için
Çok normal sakın ellemeyin kendi kendine kuruyor sonra yerine Pembe bı görüntü geliyo sakın sıkmayın extta bı müdahale etmeyin normali o zaten o aşının tuttuğunu gösteriyor 1 yaşına kadar değişik şekillere giriyor o asi yeri
Ama bu sabah kendılıgınden patladı içinden iltihaplanma cıktı ellemedim sadece iltihabı hafıfle temiz bezle sildim
Iyi yapmissiniz evet bu aşının farkı bu böyle oluyor arkadaşlarında dediği gibi iyileşmesi bile zaman alıyor ebe hanım demişti bize korkmayın normal diye
Tesekur ederım yardımcı olan herkese ![]()
![]()
Evet evet bizimki de aşı yapıldığında 2 ay hiç bişey olmadı sonra ortaya çıktı. Biz de hiç dokunmadık kendiliğinden patlamıştı banyo yaptırırken farkediyodum hep. Zamanla iyileşecek kendiliğinden ![]()
![]()
Çok teşekkür ederım içim rahatladı bebegınızı saglıkla buyutme duasıyla ![]()
![]()
Aminn ![]()
