Nasıl grip :(

Bebeğim 1 haftadır hasta ağır bir grip geçirdi antibiyotik kullandık 3 gün doktor önerisiyle tam iyi oldu derken gözü kapandı dün çok korktun acile gittik gripten diyip damla yazdı kan bile almıcaktı ben kaç gündür hasta kimse kana bakmadan ilaç yazıp yolluyor göze vuracak kadar neymiş dedim öyle baktılar onda da temiz dedi başına gelen var mı gözünü kaşımaktan mahvoldu kuzum açamıyor ağlıyor damla biraz iyi geldi .. ama içim hala tedirgin 7 aylık bu arada bebeğim

Gözüde enfeksiyon kapmış temiz bir bez yardımıyla gözünü silin çayla oda iyi gelir gözüne sürdüğünüz tarafı bir daha kullanmayın yalnız geçmiş olsun

Geçmiş olsun geçen yıl küçüktü geldi başıma hastalandı ve hastayken gözleri capaklandi sap sarı akti hem antibiyotik hemde gözlerine damla yazmisti doktor