Nasıl koruyorsunuz?

Arkadaşlar merhabalar. Geçen ay kızım bazadan düşmüştü bugün yine nerdeyse düşüyordu. Yatağımın yanında beşiği var ama çok hareketli ordan yatağa geliyor beşiğin kademesini alçalttık ama benden tarafı tamamen kapatamıyorum koyarken boyum ermiyor. Ben beşiğine yatırmaya çalışırkende hemen uyanıyor. Yani hala yatağa çıkma riski var yatak korumalarını araştırdım ama yastık gibi olanların boyları 50 cm diğer fileli olanda hiç sağlam görünmüyor. Artık her şeye tutunup ayağa kalkıyor o korumalıklara da tutunup kalkarsa Allah korusun daha büyük bir felaket olur diye mantıklı gelmiyor özellikle bebişi yürüyen annelerden tavsiye istiyorum yatağın kenarlarını nasıl korumaya alabilirim kullanıp memnun kaldığınız bir ürün varsa lütfen yardımcı olun :pleading_face:

Bende burda bekliyorum

En iyisi park yatak alçak düşme vs derdi yok alıp koyarken zor oluyor bi yerden sonra sırt bel ağrıyor ama en güvenli bu gibi

Uyandırmadan yatırabilecek olsam bel ağrısına razıyım ama park yatağa da koyamam bence

Onuda düşündüm ama odalar minicik yer yatağı yapıp uyutup ben yatağıma çıksam arada uçurum var gibi çocuk aynı odada olduğumuzu bile anlamaz :joy:

Ben zaman geçsin yatakları olduğu gibi yere koyucam sanırım. Dümdüz yer yatağı yani.

Park beşikte yatiyor kızım çok güvenli hiç içinden çıkamıyor dusemiyor. Ki benim kızım çok hareketli koltuklara çıkıp inen bir bebek yani. Koyarken de ben hiç zorlanmiyorum . Yatarak tabi ki koyamayiz ayağa kalkıp koymak gerek.

Yerim müsait olsa bende bu şekilde yapmak isterdim bence de en sağlıklısı

Yatarak hiçbir beşiğe koyulmaz kuş kadar değiller ki artık. Ben ayakta zorlandığımdan bahsettim. Teşekkür ederim

Ahşap beşik korkulugu aldık biz yeni geldi kurduktan sonra foto atarım
Bizimkide beşige tutunup kalkıyor. Bir süredir yer yatagında yatıyorduk ama besigine alısması icin tekrar besigine gecirdim..

Ben yatağımın yanındaki komodini kaldırıp diğer komodin üstüne koydum. 90-200 bi sünger yatağm vardı onu yere açtım. Tam duvarla yatak arasında sıkışıyor. Emzirmek için ben yanına iniyordum bazende ben yanında uyuyup kalıyordum. Şuan 13 aylık 1 aydır falan emzirmek için yanıma alabiliyorum çünkü düşeceğini biliyor ve yataktan düzgün inebiliyor. Ve odadaki bütün çekmecelerede kilit taktım bizden önce uyanırsa heryeri karıştırabilir diye. Öncesinde park yatak kullanıyorduk ama çok derin oluyor ara katı çıkarınca bebeğimi koyarken uyanıyordu ve benimde belim kırılıyordu koyarken. 2 yaş civarı tekrar park yatağa geçeriz desteksiz uyumayı öğrenirse.

Benim de kızım dün akşam tutunup kalkmaya başladı, oyun parkı haline getirdim beşiği. Uyutup yatırırken hep yadırgayıp uyandı. 2 3 kere filan tekrar denedim, eşim de ayrı denedi hatta onda da sürekli uyandı ama en sonunda yatırdığımda uyudu. Bence tekrar tekrar deneyin. Evet yatırmak zor oluyor ben de bir buçuk metrelik biriyim baya zorlanıyorum :rofl: ama dip kısmına bi tane kalın yorgan koyup yükselttim ben biraz, sonra süngerini koydum öyle daha iyi oldu.

Kızlar konudan bağımsız olacak sanırım ama benim kızımda park beşikte yatıyor ara katı çok oldu çıkaralı uyuyordu şu iki üç akşamdır koyuyorum biraz uyuyor uyanıyor asla napsam uyumuyor koyuyorum yerine 10 dkka sonra bidaha kalkıyor yanımıza alıyorum yanımızda uyuyup kalıyor daha koymuyorum. Yanımızda yatması mesele değil sürekli ortamızda yatmasına alışsın istemiyorum nasıl düzeltebilirim bu durumu ortamdan dolayı desem sürekli uyuduğu yer niye yadırgasın sıcak oluyor desem ince giyiyo zaten sadece battaniye örtüyorum üstüne niye sıcaklansın bizim yanımız daha sıcak oluyor ortamızda yatıyor. Bide Erzurum havası hala soğuk bura biz hala yün yorganla yatıyoruz düşünün yani yanımız daha sıcak olur. Üşüyor desem bu sefer üstünü de örttüm mü açıyor. Neden böyle acaba nasıl sokucam eski düzene. Ortamızda yatmaya alışmasın

Sırf bu sebepten odamızı ayırdım :joy: sebeplerden biriydi yani

Ay atın lütfen çok sevinirim yorumunuzuda bekliyorum :blossom:

En güveniliri ama benim komodinler zaten üst üste şifonyer odada değil yinede yatakla beşik zor sığıyor. Olmadı küçük odaya geçip yere yatak yapıp kocamdan vazgeçicem :joy:

Evet evet denemeyi bırakmamak gerekiyor desteksiz uyutmayı deneyip ona alıştırmaya çalışıyım bide. Yatağa alma konusunda da taviz vermiyim

Seviyorlar ya anne yanında yatmayı başka açıklaması yok bence kızım da öyle beşikte sık sık uyanır kısa uyur yanımda deliksiz uyur ama bende almayacağım artık yanıma bir uyanır iki uyanır alışırlar heralde

Kısa bi süre kocandan vazgeçebilirsin dediğim gibi bi zaman sonra düşeceğini bilir zaten :blush: Veya o dediğin odada hep beraber yatabilirsiniz bebekler güvende olsunda sonra nasıl olsa düzen oluşur :heart:

Olabilir bir düzenleme yapayım :smiling_face: teşekkür ederim hepinize bebişlerinize öpücük :smiling_face_with_three_hearts: