Daha önce kaz tüyü montu vardı ben yıkama talimatına bakmadan tabi kaz tüyü olduğunu da bilmiyordum elyaf sandım makinaya attım mahvettim montu oklavayla döve döve azcik toparladım buda o gibi olmasın![]()
Ben montlarımı atıyorum 40 derece elde hassas yıkamaya 800 devirde. Ama bu konuda da şöyle yap diye akıl veremem çamaşır yıkama konusunda mimliyim ![]()
![]()
ama ben montları yıkadığımda bişey olmadı sapasağlamdı
Her mont bir değil bende atıyorum tabi kısa programın varsa yarım saatte 30 derecede 800 devirde yıka İnşallah birşey olmaz ben öyle yıkıyorum
Elde yıkama programına montu ters çevir at bir şey olmaz canım benim eşimin de benim de bu tarz montlarımız var öyle yıkıyorum bir şey olmaz çıkarınca da ser hemen bekletme yani
Ay teşekkür ederim kızlar bende araştırdım aynı şeyleri yazıyordu ama daha önce yapmadım korktum mahveder.miyim diye o zaman hemen dediklerinizi yapıyorum ![]()
![]()
Aynen bende mimliyim işte o yüzden eşim çok tereddütlü ![]()
Yumuşatıcıda yapıyor musun canım sadece deterjan yaptım attım
Ay valla iyiymiş ben daha önce eşimin montunu mahvettimde bana pek güvenmez mont konusunda aslında ama el mecbur
valla hepiniz hemen hemen aynı şeyi tarif ettiniz yaptım dediğiniz gibi sonucu yazacağım ![]()
Ay ben heyecenla attım hemen bekletmedim sabunda falan ![]()
Bende bi kere eşimin galatasaray formasını bozmuştum ![]()
![]()
![]()
o yüzden forma yıkattırmıyor bana![]()
![]()
30 derece elde yıkama programına deterjanı vw yumuşatıcı ile yıkıyorum
Ay kötü olmuş
kıyafet konusunda bütün erkekler hassas demekki ![]()
Tamam canım teşekkürler yıkadım hic bisey olmadı temizlenmiş ama ters cevirdigim icinmi bilmiyorum kolları temizlenmemis ![]()
![]()
Ay valla yıkadım bile ama bir dahaki sefere öyle yapayım . Bişey olmadı makinada ama kolları temizlenmemis ![]()
Makinaya tenis topu atip yikayani gormusdum youtubede kurutma makinan varsa onada at tenis topu bende hep yikarim montlarimizi 40 derece 800 devirde
Deterjanı biraz fazla gelmiş olabilir ama sorun deüil bebek ıslak mendille silin bir şey olmaz. Rica ederim ne demek ![]()
Bende kızların ve kendi montlarımı yıkıyorum normalde hiç bişey olmuyorda eşimin montları yıkarken tedirginim hep çünkü bozarsam çenesini dinler dururum ![]()
Kaz tüyü olan montlar 30 derece de yıkanır ve pipon topunu makınan içine atılır öyle yıkanır
Öyleymiş artık ben montun kaz tüyü olduğunu bilmiyordum attın makinaya öylece etiketine de bakmak aklıma gelmedi makinada yıkanmazmis sadece kuru temizleme yazıyordu ama tabi ben yıkandıktan sonra montun işi bitince etiketine bakmak aklıma geldi
yine de kabarttım biraz ![]()
araştırdım hepsini uyguladım düzeldi o çok şükür. Yıllar önce yaptım bu hatayı da şimdide diğer montda aynı şeyi yaşamak istemedim
