Ne yapa bilirim?

Kızım 8 aylık poposuyla haraket ediyor sürekli masa altına yada tv ünitesinin altına giriyor ordan alınca kendisini atıyor ağlıyor. Ellinden bir şeyi alınca da öyle yapıyor bu durum beni rahatsız ediyor neden öyle oluyor sizin de bebeğiniz öyle yapıyor mu ne yapsam bilemedim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler :raising_hands:t2:

Biz 1 yaşına girmek üzereyiz şimdi altlara girmeyi bırak koltukların üstüne çıkıyor aklım çıkıyor düşecek diye. Ünite biraz daha yüksek ama yakında oraya çıkmaya başlar o zaman daha çileli günler beni bekliyor. Yapacak bişey yok canım bu bi sürec geçmesini bekliycez bizimki hala masa altına girmeye bayılıyor biz yemek yerken oda dökülen kırıntıları yiyor :joy:

Bence inatlaşmayın. Kontrollü şekilde yanında olun o merakı bitince kendi bırakacak zaten. Yani bizde durum böyle ilerliyor