Hanimlar direk konuya gireyim. pazartesi gunu kaynatam ve kaynam gelmisti evime . Esim demisti ki babamgil burda duş alsin 2 gun sonra da hastaneye gidecek evi sobali üşümesin diye boyle demisti bnde tm gelsinler dedim iftarlarini burda actilar. Kaynatam direk yatti usuyom ben diye normalde balgam fln oluyordu hicririk da oluyordu neyse zorla duş aldirdik kaynatami esim ise giti bende kaynatam yatiyor diye hasta diye burda kalsinlar dedim . Gece 12 gibi atesine baktim 39 kayananma dedim sirkeli su yapalim diye yaptik 1 saat atesinin dusmesini bekledim tabi anlina karnina fln sirkeli su koyuyorum. Yine baktim inmedi atesi esimi ardim oda gece yarsi ambulans ile geldi . Hastaneye götürdüler doktor demis cigerlerinde cok fazla enfesiyon var diye ben bunu il gonderiyom demis . 3 gundur fln esimle beraber hastanede ler insAllah yarin cikartilar . Ilk sorcam soruyu sona atim . Daha yeni baktim.da cigerlere inen enfesiyon bulasiciymis ben kizima bulasir mi acaba suanlik birseyi yok da kaynatam gelirse vermem ona ama ayni ortamdan da bulasir mi yada esime bulasmismidir yada bizlere bebegimden korkuyom onu nasil korumaliyim.Bayramda , esim taraf hep toplaniyor kaynatamgilin orda 20 ,30 kisi fln oluyoruz ben nasil korumaliyim kizimi .
Ziyarete gitmeyerek canım sonuçta bebek konu daha bağışıklığı güçlenmedi onlarında anlayışla karşılamaları lazım bu durumu eşinle konuş bence
Tabikide boyle borsey nasil kabul etsin bnm anne ve baabam onlarin dibinde ve esimin butun kardesleri geliyir . Burnumuzun dibi bebek gormek istiyecekler daha gormediler . Bayram vakti oyle olur mu ?Herkes darilir . Ve kaynatam bile sitem eder. Bostan yere butun kardeşleriyle arasi bozulur . Bana onlem alinacak bir seyler lazim .kaynatama maske veririz,esimde zaten bebege dokunmadan direk duş fln alir .
Evet hava yolu ve temas ile bulaşma riski var. Çocuk Dr. Bana normal gripli biri varsa bile aynı ortamda tutma demişti. Bebekelrin Bağışıklık daha zayıf olduğu için hemen kaparlar demişti. Mecbur sizde kalmaları gerekiyorsa farklı odalarda kalın odasını sürekli havalandırın bebekle temas etmesine izin vermeyin eşinlede konuş onunda çocuğu sonuçta anlayacaktır bebek bu yetiskinede benzemez hastalığı. Her ihtimale karşı yakın durmasın sizde keza öyle
Darılma kırılma olmaz heralde anlayış gösterir eşinin ailesi. Bnmde bebeğim küçükken esimin ailesne yakın oturuyorduk bayramda cümbür cemaat gelirlerdi eşim açık açık söylerdi bebeği yatak odasına yatırsin annesi kalabalıkta kalmasın havasız kalır öyle öpmeyinde derdi hepsi anlayış gösterirdi
Dediginiz gibi yapmali esime deyim de doktira sorsun enfesiyonu bitmis mi diye . Cocuklu ortamda nasil olur diye