Ne yapsam bilemedim

İrmik li lokmalar yapıyor dum pudra şekeri fazla attim civik oldu sekil veremiyorum Ne yapsam burdan dönermi
Sizce

Biraz bisküviyi rondodan gecrp un haline getrp yuvarlayabşrsnz

Dikkatli ol yinede ben de irmikle kavanoz maması yapıyordum meyveli falan kabız oldu :pleading_face: