Ne zaman ayrı yıkamayı bıraktınız

Kızım 15 aylık doğduğundan beri deterjan olarak durunun granül sabununu kullanıyorum bırakmayı düşündüm ama daha erken mi acaba dedim 2 yaşına kadar ayrı deterjana devam etmeli miyim siz ne zaman bıraktınız bebek deterjanı kullanmayı merak ediyorum

Canım ben Almanyada yaşıyorum burda her hafta ebe geliyor ziyarete o en başında bana 2 yaşına kadar kesinlikle ayrı yıkacaksın 2 yaşında da alerjik bir durumu yoksa birlikte yıkamaya başlayabilirsin demişti. (Ama anne babanın iç çamaşırı kesinlikle olmamalı demişti)

Tamam teşekkür ederim :smiling_face:

2 yaşına kadar ayrı deterjan kullandım bizim çamaşırlarımızdan ayrı yıkadım ve kuruyan kıyafetleri ütüleyerek dolabına koydum :smiling_face:

1 yaşından sonra hem ütülemeyide bıraktım hem ayrı deterjanıda​:grinning_face_with_smiling_eyes:

21 aylık hala ayrı yıkıyorum uni baby deterjan ile

18 aylık ayrı yıkıyorum ama farklı deterjan kullanmıyorum

Ben de bir yaşından sonra detarjanini bıraktım ama iki yaş hala ayrı atarım arada karışık atıyorum zaten hemen doluyor sepeti bide çok lekeli oluyor kendi camasrma koymak istemiyorum bende

Bende bazen karışık atıyorum yani koyu renk kıyafeti çok yok onları bizim kıyafetlerimizle atıyorum ama korka korka atıyordum teşekkür ederim hepinize :smiling_face: