Ne zaman yürür

Kızlar bebegım 13 aylık 9.800 kg emeklıyor yürümüyor ve hiç dişi cıkmadı endişelenmelimiyim ilk cocugumda hepsı erken oldu yasında yürüdü vs bu kız gec oluyor anne sütü ve ek gıda alıyor

Merhaba emekleme gelişim basamağı değildir emeklemeden de yürüyebilir yürümenin de 18. Aya kadar sürebilmesi normal karşılanıyor ama 12. Ayda ilk dişi bekliyor doktorlar çıkmayabilir ama yinede kontrol için göstermek gerebilir. Yani dişi çıkmaması da normal olabilir ama bunu en iyi doktor bilir. Şuan kendi ağırlığını kaldırabiliyosa yani ayakda dengede durabiliyorsa problem yok. Birde benim arkadaşımın kızı da 13 14 aylık yürümüyor du doktoru yürüyen çocuklar görürse heves eder demişdi. Arkadaşım sürekli parka çocuklu yerlere götürdü ondan mı bilmem ama 15 20 gün sonra yürüdü

Gelişim basamagıdır olmaz olurmu ilerme gösteriyor yınede sagol buay sonuna kadar bekleyeyim olmadı kontrole götrüm

Hiç endişelenmeyin her bebek aynı değildir benim kız 14 aylık daha yeni başladı yürümeye onda da hemen oturuyor. Doktorunuza danışın kilosu normal diyorsa bir sıkıntı olmaz.

Doktorlar emeklemeyi gelişim basamağı olarak görmüyor kendi düşüncem değil, emeklemeden yürüyen bir sürü çocuk olabiyor oyuzden söyledim umarım gönlünüzce olur herşey

Burda gormusdum emeklemedigi icin cocugu degisik bolumlere yonlendirmis doktor gelisim geriligi diye. Benim ilk kizim hic emeklemeden yurudu gelisim basamagi aslinda buda gelisen bisey cunki. İkinci kizim emekliyo ama geç yuruycek gibi

Peki dis icin neler dusunuyorsunuz

Tabiki herşeyin bir işleyişi vardır önce sürünür emekler ayağa kalkar vs vs ama takip ettiğim danışanı olduğum çoğu doktor bu yönde söylediği için bende emeklemenin bir gelişim basamağı değildir diyebiliyorum yanlış veya doğruyum diye tespitde bulunmuyorum her çocuğun gelişimi farklı oluyor oyuzden en iyisi tabiki bir hekimin görüşüdür

Merhaba, benim oğlumda 13 aylik.olmak üzere ve hemen hemen aynı kilolardan. 9. Aydan itibaren emekliyor ama yürüme emareleri yaşını bitirdikten sonra başladı. Emekleme gelişim basamağı değil hatta emekleyen çocuk yürümeye daha geç heveslenebiliyor. Dis konusuna gelince 12. ayda ilk diş beklenir diye biliyorum. Son kontrolunuzde doktorunuzun genel değerlendirmesi de önemli tabi.

gelişim basamağı değil derken her bebek emeklemek zorunda değil emeklemeden direk yürüyen bebeklerde var o anlamda demiş arkadaş ..benim bebeğimde emeklemiyor mesela tutunup kalkmıyor 9 ay 22 günlük anne sütü ve canı isterse ek gıda alıyor hiç dışı yok diğer cocuklarim 8 aylıkken iki diş birden çıkarmıştı bunda tık yok her bebeğin gerçekten gelişimi farklı sizin doktorunuz bı sorun olsa zaten söyler belki d vitamini falan eksiktir baktirdiniz mi yaşındayken değerlerine

Degerlere vs bakmadi 14 aya kadar cikmazsa goturecegim yurumesinide bekleyecegiz bakalim

genelde 9 yada 12. ayda kanlara gelişime vs bakılıyor zaten soruyor doktor şunu bunu yapabiliyor mu vs diye sizde kontrole goturup muayene ettirin en doğrusunu doktor soyler