Kullanan warmi memnunmusunuz weya icine koydunuz ilac nedir bende war eczanede aldm oda ventolin werdi siz kullaniyosaniz hamginialci koyuyorsunuz
Fizyolojik serum koyuyorum ben. Yani ben bi kere öksürmüştü onun için sipariş vermiştim. 2 gün kullandım öksürüğü kesildi. Daha da kullanmadım ihtiyacımız olmadı şimdiye kadar. Bebeğinin bronşiti ya da astımı mı var neden ventolin verdi? Eğer o tarz bişeyi yoksa fizyolojik serum da yeterli olur diye düşünüyorum yani bize yetmişti.
Bende kullanıyorum ama ventolin kullanmıyorum serum fizyolojik kullanıyorum gayette ile yarıyor doktor mu verdi size
bazen sürüm fizyoljik koyuyorum bazen kaynar su bebek için ..diğer çocuklar için doktor Özel bişey yazmamissa onlarada aynısını koyuyorum 11 yıldır kullanıyorum memnunum burnunu nefesini açıyor rahatlatiyor
Eczane wermis doktor yazmadi
Fizyolojik serum ise yariyormu burnunu acmaya yariyorda oksuruge
Uyurken yapsam olurmuki uyanikken yaptirmaz cnku
O zaman ventolin kullanmayın . Fizyolojik serum benimkinin öksürüğünü kesti. Özellikle buzdolabına koyup soğutup öyle koyun
Uyurken yapsam olurmuki
Ben uyurken yaptım başka türlü izin vermiyor sürekli kafasını çeviriyor
Onu yapinca cekiyomusun burnunu
Yani eğer burnu doluysa çekerim.
Ventolin doktor vermeden kullanma cok agir sonuclar doğurabilir sakın ha.
Doktor bize ventosal ve inflocort vermisti cok ise yaradi.
öksürük için sıcak su koyup maskeyle veriyorum boğazı yumuşatıyor öksürüğü azaltıyor bizde
kaç aylık bebeğiniz uyurken genelde burundan nefes alıyorlar uyanıkken ben maske kısmını çıkarıp oyun oynar gibi ağzına tutuyorum ağzıyla nefes alıyor oda boğazı yumuşatiyir benimki 1 yaş 26 gunluk
Maske degilde obur aparati wR ya onu kullaniyorum uzun olan burnuna tutuyorum
15 aylik cnm
sevdiği bı oyuncakla falan oynarken onuda alttan alttan tutabilirsiniz hatta kendisi tuttuğunda daha seviyo oyun zannediyo ağzına aliyo tüm buhar ağza giriyo