3 gundur nezleyım gırıp degıl. Boyle dk bası burnum akıyor hapsırık var ve burnumun ıcı cok kasınıyır gozlerımı ovalaya ovalaya cıkartacagım bu gıdısle osuruk de var ama su burun aktım ve kasıntım gıtse daha ne ısterım .galıba alerjik nezle gecırıyom. Bebegıme gecer dıye cok korkuyom oda hasta ama o kadar degıl. Evde maske ıle gezıyom ınsAllh gecmez bana bır fıkır verın olcem valla burnum cok tahrıs oldu sıle sıle ![]()
![]()
![]()
![]()
Geçen hafta bende de burun akıntısı vardı annem kuşburnu yapmıştı onun çayını içtim sade olarak 1 günde gecti
Ben de şu anda gribim boğazım ağrıyor sağlık ocağına gittim doktorum majezik diye boğaz spreyi ve majezik ağrı kesici verdi emzirme döneminde sadece bunları kullanamıyorum bir faydası da oluyor
Cayı yok da kusburnu recelı var olur mu acaba yesem
Bebekden disari da cıkamıyom kı
Bebeğiniz ne kadar bilmiyorum ama bebekle beraber dışarı çıkarsanız daha iyi olur hem siz hem de bebek temiz bı hava almışolursunuz tabii hava güzelse
Ben de korkuyordum İlk zamanlar çıkacağım bebek ağlayacağım şöyle oldu öyle olacak korkunun üstüne gittim gerçekten çok korkuyordum dışarıda ağlarsa ne yaparım nasıl sustururum öyle öyle dışarı çıka çıka işte açtık onu artık gidiyoruz ağlasa da bir şekilde emziriyorum veya bir meme veriyorum işte yalancı emzik öyle öyle susuyor alıştık yani gel her gün yarım saatte bir hava güzel olduğu zaman çıkarıyorum dışarıya hava alıyorum daha iyi oluyor uyku kalitesi artmış oluyor
Zannetmiyorum çayı iyi geliyor. Çıkabilirseniz dışarı çıkıp kurutulmuş şekilde alın. Poşet çay şeklinde olanların faydası olmuyor
Benimde boğazım kötü, burun akıntısı çok az öksürük var. Hic halim yok. Dr antibiyotik verdi. Emzirmeden önce veya ilaçtan 3-4 saat sonra emzir ddi.
Vicks ile buhar banyosu yap topuklarina sur
Bolbol sivi dinlenmen lazim
Esıme derım hava sohuk oldıgu ıcın ızın vermedı bebegım 2 aylık olacak.
Tsk ederım.