Normal doğum sonrası Basur olan var mı geçmesi için ne yaptınız çok kötüyüm
Ben çok sorun yaşadım gerçekten, ilk zamanlar tuvalete çıkamadım hiç. İlk 4 gün filan, sonra lavman yapmak zorunda kaldım o yüzden de basur daha kötü bi hale geldi. İlerleyen günlerde doktor kontrolümde söyledim krem ve fitil verdi doktor. Onlarla biraz daha iyileşti. Size tavsiyem katı gıdaları fazla tüketmeyin ilk zamanlar bol sıvı besin tüketin. Kayısı gibi hoşaf gibi şeyler bolca tüketin. Yani tekrar normal doğum yapacak olursam ben bunlara dikkat edeceğim
22 gün oldu doğum yapalı 2 gündür var şişlik var makatta ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum böyle miydiniz şişlik var mıydı sizde
Evet doğum anında da ben ağrıyı hep orda hissettim, şişlik vardı doğumda iyice ortaya çıktı ama lavman yaptıktan sonra daha da çok çıktı oturamayacak kadar kötüydü benim de. Tuvalete çıkmaya korkar olmuştum
Çok zordu ben o günleri hatırladıkça bile fena oluyorum. Kaç kere acile gitmek istedim neler çektim. Ama dediğim gibi fitil iyi gelmişti bana, kadın doğum doktoru yazmıştı
Teşekkür ederim
Hamilelikde bebek baski yaptigi icin oldu bende inan dogum sancisi gibi bagirtiyodu oturamiyodum bile ilik suya oturmami onermisdi doktor gunde 2.3 kere yapiyodum o rahatlatiyodu.
Ah bende yaşadım hemde dikislerim çöktü.basur dikislwrime baskı yapıyordu.basur minderi aldım onunla rahatladım.procto_glyvenol diye krem vardı onu sürdüm indi.allah kolaylık versin inşallah kabız olmamaya bak
Bende de olmuştu inciri ılık suya koydum beklettim iyice yumuşadıktan sonra içtim ve yedim kayısı yedim onlarla biraz çıkmıştım sonra yeniden tekrarladı genel cerraha gittim ilaç ve fitil ve bir şurup verdi öyle normale döndü eğer sizi aşırı rahatsız etmiyorsa yürüyüş ve incir kayısı rahatlatabilir ileri bir seviyeyse doktora gitmenizde fayda var