Dikişlerim enfekte olmuş ve biraz acilmis antibiyotik verdi kullandım bitti ama hala ağrısı var gibi eğer geçmezse ameliyatla baştan dikmek zorunda kalırız zor bı işlem dediler başına gelip iyileşen var mı ![]()
Benm yasadigm olay dogum yaptim duzgun atmadiklarinicin dikislerim acildi enfeksiyon kapti dogumdan bir hfta snra yatis yapildi dort gun kaldim enfeksiyon dusune kdr dustukten snra tekrar ameliyata alip komple uyuttular yarayi komple kaziyip yeniden dikis atildi ama uyandiktan snra o agriyi sana anlatamam cocuk gbi oturdum agladm dogum sancisi bundn dha iyiydi dedim oyle boyle sancim az dgldi uyandiktan snraki agri
Sonra kantoron yagi wardi el yapimi ewde onu surdum o yara kapanmasi dikis tutmasini kolaylastiriyo enfeksiyona iyi geliyo yaraya surdum
Ay inanmıyorum çok geçmiş olsun inşallah böyle bişey yaşamam da geçer geçmeme ihtimali bile korkutuyor
İns cnm ins gecer o aciyi agriyi yasamani istemem kantron warsa sur oda iyi geliyo
Tamam canim çok saol ![]()
Antibiyotikle iyileşen yok mu :’)