Normal doğum sonrası dikiş bakımı

kızlar 4 gün oluyor vajinal doğum yaptım dikiş bakımı için neler yaptınız dipend mi kullandınız paylaşırmısınız

Dikiş temizliği için genelde batikon veriyor Doktorlar benim 28 tane dikiş olmasına rağmen sadece ağrı kesici ve antibiyotik hap verdi ben ilk 15 gün boyunca depend kullandım yoğun kanamam vardı sonrasında normal ped kullandım

peki iğleşmesini zorlaştırdımı depend hava almıyor ya

Ben 4 gün boyunca kullanmıştım depend batikon verdi 1 hafta onu kullandım sonra fucidin krem verdı onu sürdüm dikişlerim iyileşmişti ama düşmemişti doktor aldı dikişlerimi sadece dikişin başlangıç kısmınî almadı orası kendisi iyileşsin dedi kendiliğinden düştü bide kuru tutmak önemli kurutma makinesi ile kurutabilirsiniz

Temizliğine dikkat edersen çabuk iyileşirsin benim dikişlerim 20 günde düştü sürekli ılık suyla yıkayıp kuruluyordum dediğim gibi yoğun kanamam olduğu için sürekli değiştiriyordum dependi

bende değiştiriyorum sürekli kurutuyorum wc den sonrada batikon sürüyorum inşallah çabuk iğleşir sadece depend varken haba almıyor o konu da endişeliydim nemli dururmu diye

Canım öncelikle geçmiş olsun bebeğinin ömrü uzun olsun . Aynen her tuvalletten çıkışta batikonla temizledim bende birde sarı şu eczaneden alabilirsin oda çabuk iyileştirdi. Kanamam ilk iki gün çöktü benim sonra pede geçtim ama sen sürekli temiz tutarsın sorun yaşayacağını düşünmüyorum.

teşekkür ederim inşallah kokay atlatırım

İnşallah canım ilk dogumunsa biraz zor oluyor Allah yardımcın olsun.

evet ilk doğumum

sızlıyor arada iğlrştiği içinmi acaba

Daha çok erken hemen iyi olmaz biraz ağrı sızı olur canım benim 4 buçuk ay oldu bazen hala sızı oluyor maalesef :woozy_face: ilk doğumumda kesi attılar o daha zor iyileşti ve daha çok acı hissettim de ikinci de kesisiz oldu doğumum sadece içinden biraz yırtık oldu onun dikişi vardı daha kolay iyileşti daha az acıdı. Yani kesi attılarsa ağrı sızı oluyor.