Kizlar 16 gun oldu normal dogum yaptim dikislerikin cogu dusdu dusen bolgede sivilce gibi seyler cikmis hafif bi acisi var bide rahim icine giren yerde bitane dikis kalmis oda boyle kopcak gibi duruyo normalmi bunlar
16 günde çok iyi iyileşmiş. Benim iki aya iyileşti. 40 im çıkmıştı hala dikislerim vardı.