Hanimlar merhaba,
9 gün önce normal doğum yaptım epidural ile. Zor bir doğum oldu. Bununla ilgisi var mı bilmiyorum ama kuyruk sokumu kısmında çok ağrım oluyor. Böyle bir durum yasayan oldu mu? Olduysa ne kadar sürdü bu durum?
Hanimlar merhaba,
9 gün önce normal doğum yaptım epidural ile. Zor bir doğum oldu. Bununla ilgisi var mı bilmiyorum ama kuyruk sokumu kısmında çok ağrım oluyor. Böyle bir durum yasayan oldu mu? Olduysa ne kadar sürdü bu durum?
İlk çocuğum da normal doğum yaptım epidural falanda almadım ama doğum sonrası bel ağrım oldu iyilestikxe geçti son çocuğum da sezaryan oldum belden uyuşturma ile iki üç ay çektim gecmisycek snadim ama geçti geçmiş olsun düzelir zamanla
Sağlıkla büyüsün bebeğiniz
benim de epiduralle normal doğum oldu hiç kuyruk sokumu ağrısı yaşamadım ama epidural iğne ağrısıdır muhtemelen geçicidir diye düşünüyorum
Ya bende çok fazla oldu . Bende bir de dikis atılırken makata da parmak soktular ![]()
o yuzden oldu galiba Dikisilerim.hala aciyir ..kuyruk Sokumum.da yürürken bile aciyordu .3 ay rahat sürmüştür.. Benim dogumum zor gecti bol bol ıkindım belki ondan da olabilir.