Normal mi bu durum . (Ishal)

Kizim normalde gunde 3 kakali bezi olurdu . Simdi 6 tane fln rahat oluyor . Bazen civik bazen de normal yapiyor ishal mi degil mi anlayamadim da ..buyuk ihtimal ishal de oyle hasta fln da gorukmuyor . Ateşi de yok basina gelen var mi 3 gundur boyleyiz. Ortaligin hastaligi mi acaba yoksa buyudukce boyle artis oluyor mu ?

Sıcaklardan olabilir canm kızımda öylr ağır kabızlığı vardı lavman verirdim hep havalar ısındığından beri 5, 6 kere yapar oldu şuan bura 42 derece

Burasi 2 gundur orta duzeyde. .hava kapali oyle bir sicaklik yok ama evin ici de cok spguk degil ..Anlam veremedim . Ama dediğiniz gibi de olabilir .

Geceleride yapıyormu bizde bir kaç hafta önce aynı durumdaydık geceleri bile yapardı mecbur değiştirmek zorunda kalırdım uykusu açılırdı bu sefer doktora götürdüm rota virüsü testi yaptı çok şükür negatif çıktı. Çinko şurubu ile probiyotik takviyesi verdi kullandıktan sonra düzeldi

Yok geceleri yok ..mama veririsem yapiyor . Onu da sabaha doğru dolubir sekilde yapiyor .
Rota virüsunun aşisini olduk ama bilemedim .yarinda boyle yaparsa bir dok . Goturmekte fayda var. .

Cnm ek gıdadan oluyor birde yediği şeylere dikkat et alerjide olabilor alerjiyken sık sık kaka yapıyorlar ishal gibi ama sesli yapıyorsa alerji kaynaklidir ben dün yumurta beyazida verdim mesela gün boyu dört beş sefer kaka yapti

Fazla sıvı kaybetmemesine dikkat et bol bol su içir bide aşısını olsan bile olur ama hafif geçirir dedi doktorumuz ya bize allahtan sonuç negatif çıkmıştı belki benim yediğim bişey ishal yaptı belki de bebeğime yedirdiğim bişey ama ishal yapıcı birşeyde yedirmiyordum ya pirinç unu ve muz ile mama yapıp yedirdim hir kaç gün boyunca 1 öğünde

Bilmiyom ki ya suan bu 4 bezi dolu dolu yapmiyor az az, dun avokado vermistim sade yemedigi ocin icine labne koymustum. Aksam simsiyahdi . Sabah sariydi simdi yemyesil cok az mukusluydu. Acaba ek gidayi 1 e mi dusursem simdi mercimek corbasi yaptim da versem mi vermesem mi bilemedil ya .

Muz yedircem birazdan etkisi olur mu hoc bilmiyom .

Az az yapıyorlar sık yapıyorlar alerji oluşunca artık üç öğün yiyebilirler 7 aylık oldular mercimek gaz yapıyor mu dün bende ilk defa bebe bisküvisi denedim keçi sütlü olandan cırt cırt sürekli cıvıl yapto sadece bir tane sabah verdim

Acaba sizindemi süt alerjisi var labne süt urunu

Labne uzun zamandir veriyorum ..mercimek ilk defa deniycem gaz yapiyor mu bilmiyom biraz kimyon atim patates atim biraz da. Bizim aklimiza avokado geliyir ondan sonra oldu gibi ilk defa vermistim totosu da kızarmış putur putur olmus acaba ondan mi bilemedik de tatli su kulaniyorduk . Bugun bebege hazir su aldirdim .yumurta kızartması da veriyorum cok onceden verdigim icin ondan supe duymadim .sabah kahvalti vermiycem yemk turu vercem biraz mamaya yuklencem ..

Olabilor cnm belki avakado yapmistir

Bende yumurtanın beyazı da şüpheleniyorum birde bakalım biraz zaman geçsin yine deneyeceğim çünkü 9 ay aşısı da yumurta aerjisi varsa yapilmayacak

Cnm bide konudan bağımsız ama gündüz kaç defa uyuyor bebeğin ve kaç saat

Gunduz bazen iki bazen 1 defa uyuyor . 1 saat uyuyor .

Tmm cnm sagol

Bir sorum olacak sana .
Simdi alarji.olan bebeklerde vucudunda dokuntuler oluyor yada kizariklar oluyor diye biliyorum ..
Kizimin kaka rengini takip.ediyorum sabah yumurta yedirdim .sariydi normal geldi ..sonra yesil oldu . Bir kac defa yesil oldu ..cok minnak mukuslu . 2 saan once muz yedirdim borazcik biraz koyu turuncuya yakin yapmis . Totosu bir gunde kipkirmizi oldu alerji olan bebeklerdr totoda kizariklik olur mu ?

Cok dikkat ediyom
1 saate bir altina bakiyorum kaka yaptiysa beklemesin doye sabahtan beri bu 8 bez oldu .

Cnm bizim normalde vücudunda pek kizariklik olmuyor ama dün bebek bisküvisi verince pipusinda kırımızı nokta leke oluşmuştu kakaida çok sık yaptı sarı yeşil kariisk

Yarına düzelir cnm belli olmaz bı kaç günde bulabilir alerji vücudundan atmasi