Nurse Harveys Colex kullanan?

Selam kızlar.. Bebeğim 2aylik ve nerdeyse doğduğundan beri gaz problemi var. 1.ayın sonunda damla basladm nurse Harveys damla biraz rahatlamıştık sanki, sonra Colex şurubunu duydum çok memnun olan varmış damladan daha etkili diyenler oldu bende ondan aldım. 2-3 gündür kullanıyoruz oğlum inanılmaz gaz çıkarıyor günde 2-3 kere kaka yapıyor ki normalde 1kere yada 2gunde bir yapardı.. Tüm bunlara rağmen rahatlaması gerekirken inanılmaz huzursuz, sürekli kıvranıyor. Hep bi uyku hali, uyanıkkende ağlıyor.
Hasta bide acaba diyorum hastalığın huzursuzlugu mu ama kıvranışı sanki gaz sancısı gibi.
Varmı bizim gibi olan bırakıp damlaya mı dönsem , şurup bize iyi gelmedi sanırım​:confused:

Ben kullandım canım o şurubu üst gaz için çok iyi damlası da alt gaz için 40 gün bebeğimin üst gazını çıkaramamıştık saatlerce uğraşmamıza rağmen sonra eczaneci bu şurubu ònermiş eşime aldık kullandık kendiliğinden çıkarmaya başladı. Alt gaz içinde probiyotikli damla kullanıyorum

Alt gazını da baya çıkarıyor hatta fazla çıkarıyor.. her çıkardığında da bağırıyor.
Anlamadım ki bi bize mi iyi gelmedi :expressionless_face:

Günlerdir uykular haram oldu kıvranıp duruyor sürekli cocuk

Ne çektik valla benim bebek de 6 aylık oldu şimdi şimdi gaz attı ama gene uyandırdı ağlattı valla bı bitsede rahat etsek

Atsada kivrandiriyor bnde damlasını kullandım masajla rahatlatma çalıştım hep halen daha öyleyiz

Ay Allah kolaylık versin yazık bebiste sancılı olunca insanın içi parçalanıyor. Canım benim hemşire arkadaşım var o iki çocuğunda da gaz damlası kullanmadi.kimyon kaynatıp içti ve bebeğe de 1-2 çay kaşığı verdi hatta bende sordum geçen aradan baya vakit geçmişti çünkü yanlış bişey yapmayım bebeğede versem olur mu diye o baya faydasını görmüş büyük cocugu kolikti onu bile rahatlatıyordu bı dene istersen.Benimde kızım bir aylık olacak bir kaç gün sonra bir haftadır falan gaz sorunu biraz daha normale döndü çok şükür .

Bide karnına zeytin yağı sürüp masaj yap bı ufak havlu ısıt koy oda rahatlatıyor kolaylaştırıyor gaz çıkarmasını . İnşallah faydası olur sizdede

Bol bol masaj ve banyo da rahatlatır bebişinizi ben ilk 2 ay kiraz çekirdekli kemer ve patik kullanmıştım onunda baya faydası oldu

Evet yaa zor oluyor gerçekten tüm gece uyumadık :sad_but_relieved_face:

Evet kimyon rezene falan duydum ama daha 2ay bile olmadı çok küçük zararı dokunur mu acaba diye tereddüt ediyorum. Birde böyle değildi ya baya rahatlamıştık 2-3gundur böyle şurubun etkisi olduğunu düşünüyorum bugün vermiycem kendi haline birakicam bakalım nolcak

Havlu sürekli kullanıyorum salyası akiyor kusuyor yakası da ıslanıyor diye göğsünden karnına kadar bir havlu ısıtıp koyuyorum

Evet banyo iyi geliyor ama hasta birde öksürüyor :confused: havalar bı duzelse hergun yaptircmda düzelmedi bir türlü. Kemeri denemedim açıkçası sıcak su koyuyorm ayaklarinin altına.. elimden geleni yapıyorum ama oluyor yine de​:woman_facepalming:t2:

Alvumrelax şurupu veriyordum iyi geliyordu benim bebegimde gazlı bebekti

Ben nurse kullandım 2 ay cok iyi gelmisti 5. Ayında bıraktık komple ve hic gaz problemi olmadı daha tavsiye ederim günde 20 dqmlaya kadar verebiliyosun

Aynen bende çok küçük olduğu için tereddüt ettim o yüzden arkadaşıma sordum oda sorun olmaz damlalar kimyasal içeriyor bu doğal ne gibi zararı olsun dedi kendi cocuklarina da kullandı biliyorum birde kendisi yenidoğan hemşiresi bende o yüzden verdim benim kızımda faydası oldu. Ben günde bir çay kaşığı veriyorum . Birde çocuktan çocuğa göre değişir bir dene faydasını görmezsen devam etmezsin

Çok zor zamanlar ya biraz sabırlı olmak lazım sende rezene kimyon anason falan iç bebeğe geçer sakinleştirirde hem

Damla kullanıyorsun değil mi ? Ben nurse Harveys şurubunu aldım çok memnun olan vardı ama anlamadım ya

Evet gerçekten zor uykusuzluktan yorgunluktan geberiyorum artık ve bir oglum daha var hangisine yetisecegimi şaşırıyorum

Tek olunca yine kolay oluyor 2 çocuk daha zor gerçekten ya​:face_in_clouds::face_in_clouds: