Bebeğim iki buçuk aylık ilk kez damla kullanicam kullanmak konusunda da tereddütluyum ama nasıl kullanmam gerekiyor sıvı ile seyreltilerek diyor ama bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor emerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Anne sütünü sağ kaşığa ilacida damlat öyle ver canım direkde verebilirsin
Teşekkür ederim 20 damla diyor da yeterli mi fazla mi acaba
Bnimde 45gunluk bebeğim aynısından bende aldım 5sabah 5akşam veriyorum faydası olmadıkça yükseltiyorum bu konuyu bende 3gun önce açtım benim bebeğime faydası olmadı inşallah sizinkine olur
Teşekkür ederim ben aslında kullanma taraftarı değilim bağırsak yapısını bozar mi diye endişe ediyorum eşim almış bir kullan dedi gazı oluyor tabi bazenleri cok oluyor kendisine kıyamıyorum acı çekiyor kararsızim ilk defa kullanicam
Anlıyorum benim eşimde kullanma taraftarı değil ama o kadar sanciliki mecburen aldık ağlayınca insan dayanamıyor inşallah kısa sürede duzelirler