İki katı mı veriyorsunuz ?
Bana doktorum 2 katı vermemi söyledi. 7 kilo mesela 14 damla veriyorum. Ama kilo başına 1 damla diyen doktorlar da var.
D vit kilodan bağımsız sadece 3 damla veriliyor ama denir ilacı kiloya göre ayarlanmalı bence. Benim bebeğim prematüre olduğu için 2 damla önermiş olabilir doktoru. Şimdi okudum biraz da genelde herkes kiloya 1 damla kullanıyormuş
2 katı veriyorum
Ay bugün firmayı aradım ama haftasonu olduğunu unutmuşum ulaşamadım
Pazartesi arayacağım tekrar.