Arkadaşlar merhaba, aranızda ocean microfer kan damlasi kullanan var mı? Kullanım şekliniz nasıl?
İçeriği temiz değilmiş katkı maddesi varmış bilginiz olsun
Merhaba, katkı maddesinin adını söyler misiniz
Onu hatırlamıyorum maalesef bir eczacının içeriğinde görmüştüm siz araştırın yine de ben onu kullanmıyorum
Araştırdım içime sindi, doktorumda önerdi içinde gluten, laktoz ve renklendirici yok…Siz baska bir ilaçla karıştırmış olabilirsiniz.
Potasyum sorbat ve sodyum benzoat koruyucu maddeleri içeriyormuş bunlar da katkı maddesi oluyor doktor veya eczacı değilim tabii ki ama bunları içermeyenleri tercih ettim sadece bilgilendirmek isterim
Bana ebe kilo başına bir damla dedi ama çoğunlukla okuduğum kilo başına 2 damla olarak yani 7 kiloysa 14 gibi ![]()
Aynen doktor veya eczacı değilsiniz teşekkürler bilgilendirme icin
Bize de kilo başına 2 damla şeklinde söylendi teşekkür ederim…kabızlık sorunu yaşadınız mı peki
Merhaba, içeriğinde bu ürünlerin olduğunu nereden çıktı:(((
Bunlarin görevi koruyucu maddedir ve güvenli kabul edilir arkadaş bilmiyor zaten kan ilacının kandan yapılacak hali yok tabi ki içinde bileşenler olacak
Sakin olur musunuz siz burda bir konu açmışsınız bende araştırıp öğrendiğim bir şeyi sizinle paylaştım burası sadece birbirimizi onaylamak veya en iyi en doğru sensin demek için üye olduğumuz bir yer değil ne bu şiddet bu celal ben size sakın kullanmayın öyle böyle yapmayın mı dedim öneride bulundum lütfen biraz daha saygılı olun anladığım kadarıyla epey tahammülsüz birisiniz sizi sükunete davet ediyorum
Hanımefendi sapla samani ayiramayip konuya sazan gibi atladiginiz için dahası konuyu sulandirip amacından saptirdiginiz için sinirlenmekse bunun adı sinirleniyorum, hayatımda da genel olarak alakaya maydonoz şeylere tahammül edemiyorum.İcerigini mi soruyorum yokkk, saf ne var Allah aşkına, aldığımız ilaçla, kimyasal yolla kan hücrelerini harekete geçiyoruz kizilaydan kan alacak halimiz yok saf şekilde elimizde bunlar var…Doktor al demiş adam bunun ilmini okumuş bende müsade ederseniz kan ilaçlarından çok çekmiş kabız olan bir insan olaarak çocuğum nasıl kabız olmadan süreci atlatirim diye bunu soruyorum.Kullananlarin tecrübesini öğrenmek istiyorum, oldu mu?
Çok çirkin bir üslubunuz var kusura bakmayın cevap vermeye tenezzül ettiğim için kendimden özür diliyorum
Çok naziksiniz, kibarca teşekkürler.
Kilosunun 2 katı kullanıyorum dr önerisiyle
Teşekkür ederim, kabızlık yaşadınız mı acaba
Yaşamadık, memnunuz
Teşekkür ederim
Bestiron kullaniyorum ben guzel