Anlık bır hareketle oğlum koltuktan kafa ustu dustu hem o agladı hem ben cok kotuydu![]()
Mama sandalyesinden düşmüştü bebeğim bir gün boyunca takip ettim uyumasına izin vermedim kusma gözde kayma bilinçsizlik tavırlarda değişiklik bunlarda farklılık olursa hemen doktora gidin
Benimki de yüksek yatağımızdan düşmüştü aklım çıkmıştı Allah koruyor sabileri siz yine gözlemleyin su verip 2 saat uyutmayın
Şu an nasıl geçmiş olsun. Valla annelik çok güzel ve çok merhamet sahibiyiz. Onlarla ağlar, onlarla güler, onların canı bir yansa bizim 10 misli yanar. Ciğerimiz yanar. İnşaAllah kötü birşey olmaz annesi. Takipte kal. Fışkırır tarzda kusma,uyku hali, bilinç kaybı, gözlerde kayma olursa 112 yi arayın direk.
Kızlar cok sagolun suan gözlemliyorum ama hala ağlıyorum kötü düştü alnı şişti hafif buz koydum
Ben de bebekken düşme kaynaklı epilepsi oldum 30 yıl tedavi gordum ve 5 yıl once ilacım kesildi benım korkum o yüzden ıkı kat ![]()
Çok geçmiş olsun sıkı gözlemleyin aksi durum olursa hemen götürün
@Duygu28 size de geçmiş olsun acaba nasıl bir tedavi uygulandı benim görümcem de epilepsi hastası çok doktor gezdiler ama kız bi türlü toparlamıyor çok ağır ilaçlar kullanıyor zaten
Benım nöbetim yoktu sadece hastalıgımın İlk başlangıcında bende tegratol kullandım uzun sure sonra depakıne gectıler ıstanbulda olsaydım hala ilacı kullanıyor olurdum doktorum hıcborsekılde kesmıyordu evlilik sebebi ile gıresuna yerleştim ve burda profosor bır doktor buldum aslında sadece sezeryan olabilmek ıcın doktordan onay istemek ıcın gıtmıstım devlette biliyorsunuz kı İsteme bağlı olmuyor hersey bır sebep doktor bana direk ilacı azalttı 1 ay sonra kesti senin bu ilacı kullanman boşa biz belli bır sure ıcınde nöbeti olmayan hastalara ilacı kestiriyorum neden bunu kesmemışler dıye de şaşırdı hatta tam 5 yıl oldu cok iyiyim ![]()
Allah daha da iyi etsin kardeşim cook büyük geçmiş olsun size de bebeginize de Allahin izniyle bisey olmaz bebeginize de gozlemleyin sadece evde takıp aksi olursa doktoruna götürün bebegi düşmeyen yok nerdeyse maalesef bazen olur olmadık hepimizin başına gelmiş oldu geçmişte Allah koruyup kollayandir
Maşallah kurtarmışsınız allahım bidaha yaşatmasın benim görümcem nöbet geçiriyor öyle zaman oluyor ki günde 5-6 kez bazen de aylarca geçirmiyor değişiyor
Canım benım sana ve oğluna çok geçmiş olsun inşallah birseyi yoktur haber ver bize
Allah şifasını versin ez zor hastalıklardan biri ![]()
Cok tesekkur ederiz iyiyiz çok sukur ızlemede kaldım bu saate kadar degısık bir durum olmadı ![]()
![]()
Ohhh çok şükür canım ![]()
![]()
sen de rahatla bak oğluşun iyi çok şükür daha fazla stres yapma herkesın basına gelıyor maalesef düşe kalka büyüyecekler![]()
![]()
Çok çok geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın inşallah
Amin canım benım ınsallah ![]()
Cok sagolasin canım Allah beterinden korusun ![]()