Oğlumun testislerinin altındaki nedir bilen (resimli)

(Görsel gönderici tarafından kaldırıldı)

Ilık su ve pamukla silip Bepanthol baby ile nemlendirin

Poposunda da pişik var bı temizleyip krem sürün

Çocugunuzun c…nsl organını buraya atmanız ne kadar doğru . Çocuk mahremıyetı denen bısey var !

Düzenli pişik kiremi kullanın geçer benim bebegimde de var di

Dra goturun ciddi birsey olabilir. Ayrıca fotografı kaldırın lutfen cok tehlikeli yaptıgınız sey…

Ne alaka ya anne bilmiyor ve endişeleniyor ee mahremiyet diye doktora da göstermeyelim hadi onu geçtim belki doktora götürmeden öğrenmek istedi hastane mikrop yuvası diye lütfen böyle konuşmayın burda bi yardımlaşma var rahatsız olduysanız da bakmayın

Yapay zeka diye birsey var. Paylasılan tum fotograflat serverlarda kaydediliyor kotu niyetli insanlar tarafından kullanılabilir. Sadece o bolgeyi kırpıp sorabilirdi bebegin makatına kadar gozukuyor bunu normalleştirmemek lazım. Zaten cocuk mikrop veya enfeksiyon kapmıs ilerlememesi için acilen dra gorunmesi lazım ve sebebini öğrenmesi lazım.

Deri alti su kabarcigina benziyo muslim bezle kurula mumkunse her bezden sonra biraz havalandir.bezini gevsek bagla kremi de doktor demistiki 2 3 santim geriye dogru sur dedi.sudocrem varsa elinde oda iyi
Cocuklar dis cikarinca da popo yara olur dedi.
Gecmis olsun canim.

Yanıtlar için teşekkürler. Oğlum mızmızlandığu için foto kırpamadım. Acele acele buraya attım. Rahatsız olanlar kusura bakmasın. Hastaneye çok çok zor durumda kalmadıkça gidemiyorum malum her yer hastalık. Şuan iyi. Dün hiçbir şey yoktu. Makatında da pişik yoktu. Sabah açınca gördüm. Allahtan ki geçti

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:kesınlıkle duygularıma tercüman oldunuz

Kusura bakmayın sağlık anksiyete si denen illet var bende. Endişe den o an kırpmak gelmedi. Daha önce uçuk geçirmiştim ben. Ona benzettim. Halam hastanede çalışıyor. Cildiye dr una sorduk önemli bir şey olmadığını söyledi. Tabi dr a sorana kadar da vakit geçti baya. Ben de buraya danışmk istedim. Kaldı ki sosyal hizmet uzmanı yım. Mahremiyet i en iyi ben bilirim ama konu evlat olunca o an çok da dikkat edemedim görsele

Teşekkürler desteğiniz için.

Zaten evladınız için dıkkat etmenız gerekırdı dıye düşündüm . Kaldırmanız da ayrıca çok ıyı oldu . Onlar bı bebek olsada onların bedenı kendıne özel . Burası Tabıkı yardımlaşma platformu ama çocugumuzun özel bölgesını görecek kadar da degıl . Mahremıyet bebeklıkten başlar ben nacizane fıkrımı soyledım .