Merhabalar kızım 8 yaşında ağır grip oldu doktora gittik ilaçlarnı kullanıyoruz ancak çok şiddetli öksürüğü var şu saat oldu gözünü kapatamıyor öksürükten ben tereyağı pekmez kaynattım verdim saf zeytinyağı içirdim fayda etmedi evde öksürüğe iyi gelen bir tarifiniz var mı
Kara turpun içini dolma gibi oyup bal koy bir gece beklet onu içir canım babaannem yapardı iyi gelirdi
Bal, limon, karabiber, zencefil karışımını deneyebilirsiniz bı de.
@Ayşegül merhaba
Allah şifa versin. Su yada süt hangisini tercih edersen 1 bardağa 2 yemek kaşığı kuru dut koy 5 dk kaynat içebileceği sıcaklığa gelince içsin . Şifa olsun inşaAllah ![]()
Çok teşekkür ederim
Çok teşekkür ederim![]()
Allah razı olsun
aslında burada yazılınca bildiğim ama unuttuğum şeyleri hatırladım çok teşekkür ederim