Öksürük balgam

Merhaba bebegim 6 aylik çok kötü öksürüyor hava verdi doktor zorla kullandirmaya çalışıyorum evde başka yapabileceğim bir şey var mı ıhlamur içebilir mi

Hava verdikten sonra sırtına 5 dk boyunca sagli ve sollu bir şekilde pat pat yapmanız gerekiyor ki hava bir işe yarasın, Osman Gönülalın bir videosu vardı bu konuda ona bakabilirsiniz.Ek gıdaya başlamışsaniz eğer yarım çay bardağı kadar içebilir diye düşünüyorum belki bir nebze boğazı rahatlar fakat fazla vermeyin çünkü bu tarz otlar karaciğer değerlerinin oynamasına sebep oluyor.

Teşekkür ederim sagolun havayı çok zor veriyorum uykuda da vermek istemedim iyi olmaz diye biraz olsun rahatlar belki ıhlamur diye düşünmüştüm de biraz vereyim o zaman

6diş sarımsak rendele üzerini geçecek kadar saf zeytinyağı koy akşamdan dolaba sabahda ayaginin altına sür çorabı geçir ayagina bunu 3gun sabah akşam tekrarla burda bir arkadasimizin sayesinde kizimmin oksurugu gecmişti gribede iyi geliyor

Göğsüne az miktarda karanfil kremi sürmek rahatlatıyor yavruşları

Çok teşekkür ederim sagolun

Ben bugun nette gordum ustunubkalin gidyridip soguk havayi soluttum diyodu karsima cikarsa atarim