Kızlar merhaba dün akşamdan beri bebeğim öksürüyorum sürekli burnu tikali hapşuruyor da 4 aylik calpol mu vermeliyim ateşi yok ama doktora mi götürsem direk
Bence doktora götürün bi sürekli burnunu temiz tutun geçmiş olsun bu srada
Nebulizatör varsa içine soğuk fizyolojik serum atın. Hava verin. Hem burnunu açıyor hem öksürüğe iyi geliyor. Doktora götürün öksürdüğü için ciğer filmi çeker zatenn önemli olan o . Ciğer temizse dediğim gibi burnunu temiz tutup havayla iyileşebilir inşallah . Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim sagolun damlayı damlatiyoeum zorla ama burnunu asla temizleyemiyorum durmuyor hiçbir şekilde ya da ben beceremiyorum burnunda da bir şey gozukmuyor
Geçmiş olsun genelde burun Temizliği öneriyorlar ilerlerse antibiyotik ama ona rağmen geçmiyor bizimkiler bir ay burnu akıyor hastalanınca
O şekilde temizlemekte zorlanıyorsanız burun damlası talep edin doktorunuzdan
Teşekkürler evet geceleri oluyor genelde ya gündüz biraz daha iyi
Aa tamam bir sorayım isteyeyim o zaman
Canım hemen doktora götür biz neler yaşadık ilk başta bizde götürmedik bir hafta geçti devlete gittik sadece calpol verin burun temizliği dedi yaptık ama daha kötüye gitti sonra kendi doktoruna gittik çok tıkalı dedi hemen hava takıldı nefes açıcı iğne yapıldı antibiyotik ve ve antibiyotik iğne verdi ventolin corteir verdi kullandık tam geçti derken birden yine tıkandı ilaç kullanmamıza rağmen hemen götürdük bronşite çevirmiş tabi yatırdı bizi sabaha kadar hava iğne çok dikkat etmemize rağmen oluyor virüs vücütta mutasyon yapıyormuş bu yeni çıkan virüs halada var evde sürekli hava temizleyici ve nemlendirici çalışıyor yani anlayacağın evde sadece burun yıkama kesmiyor anında bronşite çeviriyor aman ihmal etme
Ay Allah korusun çok geçmiş olsun sizede teşekkür ederim