Merhaba hanimlar bebegim 7 aylik öksürüyor burnu tikali emerken zorlanıyor aspirator ile temizliyorum ama cok fayda etmiyor başka ne gibi çözüm bulabilirim
Burnunu yıkayabilirsin en etkilisi o
Serum fizyolojikle yıkama yapmak evet. Biz öyle atlattık. Diş çıkarırken oldu .
Ben onu yapmaktan korktuğum için hic almadim açıkçası
Kafasıno az bastor ben bi delikten 5ml veriyoeum eczaneden alırsan daha uygun olur kafasını bastır korkma bnimdki 3 aylık ben sıksık yapıyorum
Ben bundan aldım canım ucu yumuşak silikon. Önceden sadece minik burun damlası damlatıp biraz bekleyip aspiratörle çekiyordum ama zamanla o çok zor geldi ve tam temizlik saglamamaya başladı. Uyku öncesi bunun ucuna enjektör iğnesini takip serumdan çekiyorum her buruna 2,5 ml yeterli geliyor . Bir seferde 5ml çekiyorum. Yatağa alt açma bezi seriyorum yan yatırıp kollarını tutuyorum altta kalan deliğe sağ sol sırasıyla 2,5 ml verip her verişte kaldırıp yatay sekilde eğip sırtına pat pat yapıyorum. O kadar kolay cikiyor ki. Evet ağlıyor ama aspiratör daha çok korkutuyor bir de burnunu acıtıyor sağa sola döndüğü için. Bu yıkama tek seferde olduğundan daha hızlı.. Hâlâ kalan olursa aspiratörle çektim yine de. Emin ol ben de ilk defa yaptım. 4 gün aspiratörle uğraştım kaç tane uç bitirdim. 2 gün böyle yıkama yapınca sabah akşam tıkanıklığı açmış oldum. Öksürük de tıkanıklığa bağlıymis zaten o da gitti. Çok şükür
Ben cok korkuyorum onu yapmaktn aslinda tehlikeliymis kulaga zarar werebiliyormus we ayrica cok yapmakda burun icine zarar weriyomus tahris ediyormus
Doğru yapmazsanız olabilir bana doktorum söyledi siz de danışın isterseniz.
Doktor soyledi ama yinede terddut ediyorum
