Önemli anneler

Rota aşısı yaptırmalımıyım hanımlar yapanlar varmı

Benim aklım olsaydı yapardım.ben.kurban bayramını hastanede geçirdim bebeğimle.alti gün kustu ateşi dinmedi iştahı gitti halden düştü yavrucim yaptır bence

Bencede yaptırın bize doktorumuz önermişti heleki büyük şehirlerde yaşıyosanız imkanınız varsa yaptırın. Biz yaptırdık menenjit aşısını da yaptıracakdım ama o sıra alerjisi vs çıkdı doktorumuz erteledi kaldı öylede çok ağır geçiriyor çocuklar çünkü aşı hafif geçirmelerini sağlıyor

yaptirdim canim ne ates ne de bir yan etkisi oldu yaptirin bence

Bende yaptırdım yan etki yaşamadık hiç. Arkadaşımda yaptırmıştı rota oldu çocuğu aşı sayesinde çok kolay atlattı iyiki yaptırmisim diyoe

Çok çok önemli bence ben yaptırdım. Geçen sene teyzemin oğlu geçirdi ki o 3 yaşındaydı 10 güne zor toparladı bebeklerimiz açısından daha da zor olur Allah korusun

Ben yaptırdım herhangi bir yan etki olmadı. Bi arkadaşım yaptırmamıştı haftalarca onunla uğraştı yaptırmadığına pişmandı

Yaptirdim pisman degilim menenjitleri bile yaptirdim