Öpücük hastalıgı bılen var mı?

Öpucuk hastalıgı varmıs opucuk yoluyla bulasan bır hastalık yetişkinler de fln da oluyormus . Sımdı bır tanıdığımız annemızı aramısta benım torun hastanede yatıyot kızına de bebegını kımseye opturöesın dıye opucuk yoluyla bulasan bır hastalık var dıye benım torun 10 gundur hastanede yatıyor dıye bn yenı duydum sızlerın basına geldı mı duydunuz mu boyle bırsey .sımdı ınt azıcık arastıram nasıl bırsey acaba .

Benimde eltimin bebeğine olmuş çocuğu sürekli öpmekten hastalık kapmış hastanede yatmışlar ama o zaman ben evli değildim tam bilmiyorum ama var öyle birşey evet

Ayn varmıs baktım ınt .